|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی کشور با کمک و به دست بسیجیان قابل حل و فصل است.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgسردار محمدحسن منصوریان روز پنجشنبه در همایش بزرگ بسیجیان اردستان افزود: استکبار جهانی تلاش دارد با ترفندهای مختلف در کشور نفوذ و اهداف شوم خود را اجرایی کند.
وی افزود: دشمن قصد دارد جنگ نیابتی را به داخل کشور بکشاند و داعش را در ایران وارد کند، اما ایران لانه شیران است و بسیجیان با تمام قدرت در مقابل آنان خواهند ایستاد.
منصوریان با بیان اینکه بسیج نباید نسبت به حوادث و اتفاقات کشور بی تفاوت باشد، افزود: با توجه به تهدیدات موجود یک بسیجی باید دژ مستحکمی در مقابل دشمنان نظام اسلامی باشد.
وی گفت: امروز اگر ما بسیجی و بازوی مسلح ولایت فقیه هستیم و زیر پرچم ولایت سینه می زنیم، یک اتفاق نیست بلکه خداوند ما را انتخاب کرده است.
منصوریان، دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن را عملکرد نامطلوب برخی در داخل دانست و در ادامه از فضای مجازی به عنوان عنصری نامطلوب یاد کرد و از بسیجیان خواست مواظب ترفندهای دشمن از طریق فضای مجازی باشند و خود را درگیر بسترهای این فضا نکنند.
معاون اطلاعات امنیت پدافند غیرعامل کشور با برشمردن دخالت ها و جنایات آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: استکبار ستیزی از ویژگی های بارز بسیجیان است و طبق قوانین اسلامی باید با کسانی که تکبر می ورزند، باید مبارزه کنیم.
وی استکبار ستیزی را از بعد سیاسی، اجتماعی، عقلایی و منطقی و رفتاری یادآور شد و افزود: هیچ منطق و عقلی عقب نشینی در مقابل استکبار را نمی پذیرد، لذا اگر سست شویم دشمن با تمام توان به مقابله با ما برخواهد خواست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین