|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۷۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
فرمانده لشکر عملیاتی خاتم الانبیاء گفت: هدف دشمنان اسلام از تشکیل داعش فقط ناامن کردن ایران اسلامی است.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgسردار حسین الماسی روز پنجشنبه در اجتماع اقتدار بسیجیان قرچک که در گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ایجاد ابهام در علل حمایت ایران اسلامی از جبهه مقاومت سوریه و عراق جلوی شکست های داعش را بگیرد.

وی افزود: وقتی آمریکا در جریان برنامه صلح خاورمیانه نتوانست به اهداف خود دست یابد، تلاش کرد که حزب الله لبنان را نابود کند که همگان شاهد بودند اسرائیل در جریان جنگ 33 روزه نیز با شکست مفتضحانه ای روبه رو شد.

وی گفت: وقتی آمریکا در جریان توطئه خلع سلاح حزب الله نیز با شکست مواجه شد تلاش کرد تا با بهره گیری از حمایت های مالی عربستان و قطر مولود نامبارکی به نام داعش را تشکیل دهد تا با بهره گیری از برخی از افراد ضد انقلاب ساختگی، فعالیت های ایران را کانالیزه کرده و در مقابل صدور انقلاب اسلامی ایران سد ایجاد کند.

الماسی افزود: استکبار جهانی تلاش کرد تا با فعال کردن ضد انقلاب در جنوب شرق کشور، بیش از 600کیلومتر فاصله میان زاهدان و چابهار را ناامن کند و به واسطه فعالیت ریگی معدوم، مردم را به شهادت برساند تا مرزهای ایران اسلامی ناامن شود.

وی ادامه داد: شعار داعش، پیروزی در سایه ایجاد رعب و وحشت است و به واسطه این شعار تلاش می کنند افراد را با فجیع ترین حالت به قتل برسانند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند.

فرمانده لشکر عملیاتی خاتم الانبیاء گفت: داعش تصور می کرد که می تواند در کمترین زمان بغداد را تصرف کند و در یک هزار و 300 کیلومتر ضلع غربی ایران مستقر شود ولی به لطف خدا و هوشیاری آیت الله سیستانی این توطئه استکبار جهانی نیز خنثی شد.
وی افزود: دشمن تلاش داشت تا در مرزهای ایران مستقر شود که به لطف خداوند متعال و فرهنگ بسیج این توطئه ها خنثی شد و دشمنان اسلام ناب محمدی نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

الماسی گفت: استکبار جهانی با ایجاد گروه های تروریستی داعش تنها هدف زمین گیر کردن اسلام ناب محمدی را دنبال می کند ولی امروز به واسطه ایثار نیروهای مردمی عراق و مردم غیور سوریه، تمامی این توطئه ها خنثی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین