|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه در جریان سخنرانی اش در نشست مجلس عوام در مورد راهبردش برای مقابله با تروریسم، بار دیگر داعش را تهدیدی برای امنیت ملی کشورش دانست و گفت انتقال سیاسی در سوریه به نابودی این گروه تروریستی کمک می کند .
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgدیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در سخنرانی خود در مجلس عوام بار دیگر گفت: نمی خواهیم حکومت و موسسه های سوریه را از بین ببریم بلکه می خواهیم دولت جدیدی تشکیل دهیم که اسد در آن حضور نداشته باشد.
نخست وزیر انگلیس افزود: امکان ندارد بعد از خون هایی که در سوریه ریخته شده است بشار اسد بخشی از حکومت سوریه در درازمدت باشد.

وی با بیان اینکه کنار رفتن بشار اسد از قدرت به پایان کشمکش در سوریه کمک می کند، گفت: انگلیس برای کمک یک میلیارد دلاری به بازسازی سوریه آمادگی دارد.
کامرون تأکید کرد : دیدگاه ما درباره آینده سوریه و عراق مبتنی بر مخالفت با طایفه گرایی و خودداری از جانب داری ازیک طرف به زیان طرف دیگر است.

نخست وزیر انگلیس در چارچوب طرحش درزمینهٔ مبارزه با تروریسم گفت: دخالت انگلیس در سوریه به میلیون ها سوری برای بازگشت به کشورشان کمک خواهد کرد.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی در مجلس عوام این کشور گفت فعلاً در فکر اعزام نیروهای زمینی به سوریه نیستیم.
کامرون با تاکید بر اینکه داعش ارتباطی با اسلام ندارد، افزود: دستیابی به توافق برای کاهش بحران در سوریه به نابود کردن داعش که تهدیدی بی سابقه برای امنیت و صلح جهانی است، کمک می کند.

وی گفت: خطر گروه تروریستی داعش در انگلیس و علیه شهروندان ما در داخل و خارج کشور افزایش یافته است. اگر با داعش مقابله نشود، خطر آن بیش از پیش گسترش خواهد یافت.
کامرون گفت: باید منابع مالی داعش را از بین ببریم. خطر دخالت نکردن علیه داعش در سوریه بیشتر از دخالت کردن است. باید پناهگاه های امن داعش در سوریه و عراق منهدم شود.

نخست وزیر انگلیس عنوان کرد: سازمان های امنیتی انگلیس تا کنون موفق شده اند با خطر داعش در انگلیس مقابله کنند.
کامرون افزود: در دو سال گذشته توانستیم چند توطئه حمله گروه تروریستی داعش را در انگلیس ناکام بگذاریم.
نشست مجلس عوام همچنان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین