|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۷۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به سخنان رهبری گفت: نیروهای بسیجی آمادگی همه جانبه برای نقش آفرینی در عرصه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، امداد و نجات و اقتصاد مقاومتی را دارند و در این مسیر نیز دولت را یاری می رسانند.
سردار محمدحسین رجبی روز پنج شنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان در سالن آزادی شهر سنندج افزود: پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گرامیداشت راهبرد حکیمانه امام راحل و احترام به تلاش ها و جانفشانی های بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد: معنویت تمام عیار، خلوص نیت، تقوا، ایمان و تواضع از جمله ویژگی های بسیجیان است و همواره باید این ویژگی ها حفظ و تقویت شود.
رجبی اظهار داشت: بصیرت یکی از شاخص های مهم است و عمل بر اساس بصیرت یکی از ویژگی هایی است که بسیجیان باید به آن توجه کنند.

وی افزود: بصیرت معیاری است که نمی گذارد ما از ولایت دور شویم و موجب می شود در مقابل دشمنان آمادگی همیشگی داشته باشیم و گرفتار حیله های دشمنان نشویم.
سردار رجبی خاطرنشان کرد: بصیرت نحوه مقابله با توطئه های دشمنان را به ما نشان می دهد و ما را تحت فرمان ولایت در همه عرصه ها نگاه می دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: بسیجیان کردستان با داشتن شاخصه بصیرت در تمامی زمینه ها با افتخار وارد شده اند و در تراز قابل انتظار عمل کرده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین