|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
هروی خاطر نشان کرد: من معتقدم رهروان در مجلس آینده با رویکرد اعتدالی همچنان قدرت را در دست خواهد داشت.
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت معتقد است این فراکسیون با رویکرد اعتدالی می‌تواند قدرت را در مجلس آینده در دست بگیرد و گروه‌های تندرو نمی‌توانند در مجلس دهم صاحب کرسی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،جواد هروی در ارزیابی از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات آینده گفت: آنچه امروز در مباحث سیاسی کشور نمود دارد حاکی از پیشتازی جبهه اعتدال در کشور است و من تصور می‌کنم در ماه‌های آینده تمام احزاب و جناح های سیاسی باید به سمت اعتدال حرکت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر گرایش مردم به اعتدال بیش از گرایش‌های دوگانه چپ و راست است. به همین دلیل پیش بینی می‌کنم در انتخابات مجلس و خبرگان سال جاری نیز توجه و رویکرد جدی و غافلگیر کننده مردم به سمت اعتدال را داشته باشیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس، مجلس دهم را مجلسی با اکثریت نمایندگان معتدل پیش‌بینی کرد و افزود: همین که امروز فراکسیون رهروان ولایت اکثریت مجلس را در دست دارد نشان‌دهنده تمایل مردم به این رویکرد است چرا که اکثریت مجلس همیشه نشان‌دهنده تفکر اکثریت جامعه می باشد.

هروی خاطر نشان کرد: من معتقدم رهروان در مجلس آینده با رویکرد اعتدالی همچنان قدرت را در دست خواهد داشت.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با ایسنا،همچنین درباره فعالیت اصلاح طلبان گفت:‌ اصلاح طلبان نیز در حال حاضر گرایش به سوی اعتدال را آغاز کرده‌اند و قطعا باید این روش را در پیش بگیرند و شرایط نیز نشانگر توجه جدی به اعتدال از سوی دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب است؛ به همین دلیل می‌گویم مجلس آینده مجلس اعتدالیون است.

وی در پایان تاکید کرد : فکر می‌کنم گروه های تندرو و افراطی نتوانند در مجلس آینده صاحب کرسی شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین