|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۷
کد خبر: ۷۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
پیش از ظهر امروز هیأت بازرگانی از کشور بلغارستان، که برای مذاکره با هلدینگ مالی نورانوار و کارگزاری بورس آثل به تهران سفر کرده اند، از شرکت بورس و اوراق بهادار تهران دیدن کردند.
هیأت بازرگانی از کشور بلغارستان ضمن بازدید از بورس تهران، پتانسیل های موجود در این بازار و زمینه سرمایه گذاری در آن را مورد بررسی و تبادل نظر قرارداد.

هیأت سرمایه گذار بلغاری که به دعوت هلدینگ مالی نورانوار و کارگزاری آثل به ایران سفر کرده است، از شرکت بورس و اوراق بهادار تهران بازدید کرد.

 پیش از ظهر امروز هیأت بازرگانی از کشور بلغارستان، که برای مذاکره با هلدینگ مالی نورانوار و کارگزاری بورس آثل به تهران سفر کرده اند، از شرکت بورس و اوراق بهادار تهران دیدن کردند.

سرمایه گذاران بلغاری در دیدار با "حسن قالیباف اصل" مدیرعامل شرکت بورس اوراق و بهادار تهران، ضمن آشنایی با بازار سرمایه ایران، به معرفی قابلیت های این کشور برای همکاری با ایران در زمینه بورس و اوراق بهادار پرداختند.

قالیباف در این دیدار، کارگزاری آثل را یکی از شرکتهای فعال در بازار سرمایه معرفی کرد و از رشد این کارگزاری در این بازار سخن گفت.

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران ابراز امیدواری کرد با توجه به استقبال سرمایه گذاران خارجی در بازدید از بورس تهران و آشنایی نزدیک با بازار سرمایه در یک سال اخیر، پس از رفع تحریم ها، پتانسیل های بازار سرمایه ایران در اختیار کلیه فعالان بازار های بین المللی قرار گیرد.

وی ضمن معرفی سازوکار معاملات در بازار بورس ایران از ظرفیتهای سرمایه گذاری در این بازار از وجود پتانسیل های مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در بورس تهران صحبت نمود.

"میروسلاو سِولواسکی" رئیس هیئت بازرگانی بلغارستان نیز ضمن بیان لزوم راه اندازی موسسات معتبر بین المللی برای ارائه خدمات مالی، گفت: ، بلغارستان پل ارتباطی خوبی بین ایران و اروپا است و امیدواریی پس از رفع تحریم ها، روابط دوجانبه اقتصادی و مالی بین دو طرف ایجاد شود.

در این دیدار که دبیر اول سفارت بلغارستان در تهران، مدیران عامل گروه مالی نورانوار و کارگزاری بورس آثل این هیأت را همراهی می کردند، موضوعاتی در خصوص آخرین وضعیت بورس تهران از نظر معاملات، شاخص بورس، عرضه های اولیه، ابزارهای معاملاتی، ترکیب حقیقی و حقوقی معاملات، پذیرش متقابل و ارتباطات بین المللی بورس تهران مطرح شد.

گفتنی است، این هیأت بازرگانی ضمن حضور در تالار حافظ و ایستگاه معاملاتی کارگزاری آثل، از نزدیک روند معاملات در بورس تهران را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

منبع:اکواستاک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین