|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۷۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: تاکنون بیش از 100 هزار زائر از مرز مهران عازم کربلای معلی شده اند و مرزداران نیز به عنوان خادمین امام حسین (ع)، بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
 سردار «لطفعلی پاکباز» گفت: طی بازدیدهای میدانی و رصد پایانه بین المللی مرز مهران، خدمت رسانی مرزداران به زائران و شیفتگان ابا عبدالله الحسین (ع)، باجدیت و عزمی راسخ و عشقی بی مثال توام با ایثار در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از 100 هزار زائر حسینی از مرز بین المللی مهران عازم کربلای معلی شده اند و در دیدارها و ملاقات های مرزی مشترک با مرزبانان و مسئولان عراقی هماهنگی های لازم در جهت تسهیل تردد زائران معمول می گردد؛ تاکید مسئولان عراقی در خصوص به همراه داشتن اصل گذرنامه و ویزای قانونی الزامی است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به تجربه سال های گذشته در مرز تصریح کرد: زائرانی که در فاصله زمانی بین 15 تا 20روز به تدریج از مرزهای کشور خارج می شوند نباید برنامه ریزی آن ها به گونه ای باشد که در مدت سه تا چهار روز و با شتاب به کشور مراجعت کنند چراکه این موضوع موجب ازدحام جمعیت در مرز و عدم دسترسی به وسایل نقلیه و سایر خدمات رفاهی می شو بنابراین امیدواریم زائران به نحو مطلوب مدیریت شوند تا حین بازگشت دچار مشکل نشوند.

سردار پاکباز بیان کرد: در این راهپیمایی عظیم مردمی، نیرو های نظامی و انتظامی در کنار نیروهای امدادی با تمام توان در حال خدمات رسانی به زائران حسینی هستند و این حرکت عظیم را می توان عشق و ایثار توصیف کرد تا یک وظیفه.

وی اظهار کرد: با به کارگیری و اختصاص نیروهای کمکی و سازماندهی تمامی نیروها در مرزهای غربی، خصوصا مرز مهران و با تقویت و افزایش توان یگان های مرزی، در سایه هدایت های آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، عنایت ویژه امام زمان (عج)، هوشیاری مردم و همیاری سایر دستگاه های امنیتی، مرزهای کشور از ثبات و امنیت مطلوبی برخوردار است.
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین