|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کمبود دلار در بانک‌های ایلام زائران بدون ویزا را با مشکلاتی مواجه کرده است.
منطقه ایلام، «محمدی» از زائران خراسان‌شمالی در ایلام گفت: در مبدأ دلار نگرفته‌ام و بانک‌های ایلام هم پاسخگوی این ازدحام جمعیت نیستند.

«حیدرعلی موصلو» از شهرستان قیر استان فارس هم گفت: پارسال بدون ویزا از مرز مهران رد شدیم و امسال فکر نمی‌کردیم این محدودیت‌ها وجود داشته باشد و پس از رفتن به مرز دوباره مجبور به برگشتن به مرکز استان شدیم اما موفق به دریافت دلار نشده‌ا‌یم.

این مشکل تنها به این دو زائر ختم نمی‌شود بلکه گروه‌گروه از زائران در انتظار دریافت دلار از بانک‌های شهر ایلام هستند.

«غلام‌رضا ممیز»، مدیر حج و زیارت ایلام در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ازدحام جمعیت در درب دفاتر صدور ویزا ایلام صورت گرفته و این تراکم جمعیت به‌علت نبود دلار و در نتیجه صدور ویزا برای زائران اربعین مرز مهران است.

وی بابیان این‌که با استانداری تشکیل جلسه فوری داده‌ایم و در حال رایزنی با بانک مرکزی برای تأمین دلار مراجعان صدور ویزا در استان هستیم، افزود: ازدحام افرادی که در درب دفاتر صدور گذرنامه زائران غیر ایلامی هستند که متأسفانه در استان خود ویزا نگرفته‌اند و همه‌چیز را موکول به ایلام کرده‌اند.

ممیز با تأکید بر این‌که از همه زائران اربعین خواستاریم در استان خود ویزا تهیه کنند تا با مشکل مواجه نشوند، تصریح کرد: از زائرانی که به استان ایلام برای گرفتن ویزا آمده‌اند خواهشمندیم صبر داشته باشند و مسئولان استان در تلاش بی‌وقفه برای برطرف کردن مشکل آنان هستند.

مدیر حج و زیارت ایلام ادامه داد: به‌علت ازدحام و تراکم زائران برای گرفتن ویزا، صدور ویزا در دفاتر ایلام بین 22 تا 48 ساعت طول می‌کشد.

«سرهنگ پیری»، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بابیان این‌که گشت راهور و پلیس امنیت در درب دفاتر زیارتی مستقر هستند، گفت: با هماهنگی دیگر مسئولان این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی خاطرنشان کرد: از زائران می‌خواهیم صبر و حوصله داشته باشند، مسئولان استان در تلاش بی‌وقفه برای برطرف کردن مشکل هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین