|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
قائم مقام وزیر نیرو گفت: خدمات وزارت نیرو به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، از داخل کشور آغاز شده و در محل عتبات عالیات نیز ادامه دارد.
 ستار محمودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده ویژه اربعین حسینی و زائران عتبات عالیات، افزود: اقدامات این وزارتخانه از پایانه های خروج از مرزها در داخل کشور آغاز شده و در آن سوی مرزها در راه های منتهی به عتبات و خود عتبات عالیات ادامه دارد.
وی گفت: وزارت نیرو در زمینه های آب و برق با برقراری ایستگاه های مختلف به خدمات رسانی پرداخته و به توزیع آب، بهسازی و گندزدایی آب و بررسی کیفیت سلامت آب و همچنین تامین برق اضطراری برای مراکز و نقاط مورد نظر می پردازد و تیم هایی ویژه، مامور پیگیری این امور هستند.
محمودی خاطرنشان کرد: به همت زائران و همکاران صنعت آب و برق، با ارائه کمک های مالی و تجهیزات رسانی، مسیر عبور زائران بیش از گذشته برای خدمات رسانی آماده شده و کماکان در حال تکمیل اقدامات هستیم.
وی در بخش دیگری از این گفت وگو، به فرا رسیدن هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت مصرف آب با کمک بسیج در سال 1380، همچنین کاهش تلفات برق و صیانت از منابع آب، از جمله اقدامات انجام شده و یا در حال انجام از سوی بسیجیان است و در آینده نیز می توان از توانایی بسیجیان در فرهنگ سازی و شیوه مدیریت و مصرف آب و حوزه پدافند غیرعامل از آنها بهره گرفت.
وی خاطرنشان کرد: اکثر بسیجیان، امروز جزو کادر فنی رسمی حوزه های تخصصی آب و برق هستند که بهتر از گذشته به خدمات رسانی می پردازند.
به گفته سردار ابراهیم راحمی رئیس ستاد اربعین وزارت نیرو ، 365 نفر از نیروهای صنعت آب و برق کشور در این ایام برای خدمات رسانی به زائران همکاری خواهند داشت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین