کد خبر: ۷۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است بعد از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال، تمام دستگاه‌های ورزشی مربوطه باید از این تیم حمایت کنند تا بتواند سهمیه المپیک ریو را کسب کند.
مجید منصوری بیدکانی با اشاره به انتخاب رائول لوزانو به سمت سرمربیگری تیم والیبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از آغاز به کار کواچ، ولاسکو سرمربی آرژانتینی تیم والیبال بود که توانست اساس و پایه این تیم را بچیند و بعد از آن حضور کواچ صرفا توانست سیر ثابتی را در تیم پیش ببرد.

وی اضافه کرد: حال که اسلوبودان کواچ از تیم ملی والیبال کنار رفته و لوزانو به جای وی سمت سرمربیگری تیم ملی ایران را عهده‌دار شده است، زمان آن رسیده تمام دستگاه‌های متولی از این مربی و تیم ملی ایران حمایت کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید دست به دست هم داد تا بتوانیم از داشته‌های خود دفاع کنیم. در شرایط کنونی فضای تیم ملی به نحوی شود که آرامش ایجاد شده و تیم به ثبات نسبی برسد.

منصوری بیدکانی وی که با سایت خانه ملت گفتگو می‌کرد، همچنین گفت: تنها یک تورنمنت دیگر باقیست تا تیم ملی والیبال بتواند با قهرمانی در آن سهمیه حضور در المپیک را کسب کند؛ از این رو بعد از تغییر مدیریت جدید تمام نهادهای ورزشی مربوط به حوزه والیبال باید به گونه ای عمل کنند که زمینه کسب امتیاز تیم ملی والیبال فراهم شود.

رائول لوزانو مربی 59 ساله آرژانتینی از سوی فدراسیون والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی مردان در رقابتهای انتخابی المپیک برگزیده شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین