|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۷۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
سخنگوی ریاست جمهوری نیجریه اعلام کرد که «محمد بوهاری» رئیس‌جمهور این کشور برای شرکت در اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز روز دوشنبه در صدر هیاتی عالی‌رتبه شامل وزرای خارجه، انرژی و مشاور امنیت ملی دوشنبه وارد تهران می‌شود.
سخنگوی ریاست جمهوری نیجریه اعلام کرد «محمد بوهاری» رئیس‌جمهور این کشور به منظور شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران سفر می‌کند.

سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز دوم آذرماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود؛‌ اجلاسی که حضور سران برخی از کشورها از قبیل روسیه در آن هفته گذشته اعلام شده بود.

به گزارش دیلی پست، سخنگوی ریاست‌جمهوری نیجریه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که «محمد بوهاری» رئیس‌جمهور این کشور روز دوشنبه در صدر هیاتی عالی‌رتبه به منظور شرکت در این اجلاس به تهران سفر می‌کند.

«فمی آدسینا» افزود که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور نیجریه به همراه دیگر سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز درباره قیمت‌های جهانی گاز و استراتژی‌های مورد نیاز جهت افزایش تولید گاز رایزنی و بحث کنند.

به گفته او، «بوهاری» در حاشیه این نشست با سران کشورهای حاضر در اجلاس تهران دیدار و گفتگو خواهد داشت. رئیس‌جمهور نیجریه همچنین در سفر به تهران قرار است با نیجریه‌ای‌های مقیم ایران هم دیدار می‌کند.

وزرای خارجه، کار و مسکن،‌ وزیر منابع پتروشیمی و همچنین مشاور امنیت ملی نیجریه، رئیس‌جمهور این کشور را در سفر به تهران همراهی می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین