کد خبر: ۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
قائم مقام وزیر کشور گفت: مرزهای ایران اسلامی بوِزه مرزهای شرقی از امنیت بالایی برخوردار است
حسینعلی امیری که پنجشنبه در حاشیه آئین چهلمین روز درگذشت سردار همدانی اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای امنیت، ایران از نظر امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد.
وی اضافه کرد: در استانهای مرزی همکاری و تعامل سازنده ای بین نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی برای برقراری امنیت وجود دارد.
قائم مقام وزیر کشور با ذکر اینکه اعضای شورای تامین استانهای مرزی بسیار فعال پویا هستند اظهار کرد: بطور متناوب شرایط امنیتی کشور از جمله مرزها رصد می شود.
امیری با تاکید بر اینکه هیچگونه مشکل در مرزها بویژه مرزهای غربی و شرقی وجود ندارد گفت: برای ارتقای امنیت در مرزها با برخی از کشورهای همسایه موافقت نامه های امنیتی مبادله شده است.
وی اضافه کرد: هم اینک گروه های مشترک مرزی بین دو کشور وجود دارد و تعامل و همکاری کشورهای همسایه برای برقراری امنیت در مرزها بسیار مطلوب است.
سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.
پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه سابق همدان در زادگاهش تشییع و در جوار قبر این بزرگوار به خاک سپرده شد.
آیین چهلمین روز درگذشت این شهید والا مقام با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، استاندار همدان و فرمانده سپاه استان مرکزی، خانواده شهید و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در حسینه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد.
علاوه بر سردار سرلشگر حسین همدانی، در یکماه گذشته دو بسیجی و دو پاسدار این استان در دفاع حرم اهل بیت (ع) به درجه شهادت نائل شدند
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین