|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲
کد خبر: ۷۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه خدمات چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی در درمانگاه روستای محروم نردین حاضر شد.
 سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با حضور در شهرستان میامی، از مرکز درمانی شهرستان میامی دیدن کرد و به همراه گروه خیریه نورآوران سلامت برای ارائه خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی به نردین رفت.

قاضی‌زاده‌هاشمی قرار است تا در درمانگاه روستای محروم نردین که در بخش زیبای کالپوش در شهرستان میامی قرار دارد، حاضر شود و به مردم محروم این روستای سردسیر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهد.

به گزارش فارس؛ بنیاد خیریه نورآوران سلامت توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و چند تن از همکاران وی برای معاینه و درمان افراد محروم از خدمات چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی از بهمن ماه سال 1389 راه‌اندازی شده است.

بنیاد خیریه نورآوران سلامت با راه‌اندازی سیستم درمانی قابل حمل و متحرک، خدمات درمانی را در مناطق محروم ارائه می‌کند.

کلینیک متحرک دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی و اتاق عمل چشم این خیریه نخستین تجربه ساخت این نوع واحدهای درمانی روی تریلر در ایران بوده است.

استفاده از میکروسکوپ سقفی، ماشین بیهوشی و سایر امکانات موردنیاز، این تریلر را به یک اتاق عمل مدرن و مجهز تبدیل کرده است.

در سفرهای مجموعه نورآوران سلامت، تریلر‌های حامل تجهیزات، برای مدت سه تا چهار ماه در یک منطقه محروم مستقر می‌شوند و تیم‌های درمانی شامل دندان‌پزشک، چشم‌پزشک و اپتومتریست و سایر اعضا به محل اعزام شده و خدمات درمانی دندانپزشکی و چشم‌پزشکی را به هم‌وطنان ارائه می‌دهند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین