کد خبر: ۷۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
آنچه وجود دارد تنها اختلاف نظر است و ما دعوایی نداشته ایم که آشتی ملی بخواهیم داشته باشیم و این یک بحث انحرافی است برای داغ کردن تنور انتخابات وگرنه دعوایی وجود ندارد.
بحث آشتی ملی موضوعی است که مدتها است در کشور برای ایجاد یک وحدت مطرح شده است؛ هرچند در این رابطه  نظرات، متفاوت است اما تقریبا دریک امر وحدت نظر وجود دارد و آن اینکه لازم است از شدت اختلافات میان دو جناح کاسته شود.

بیژن نوباوه نماینده اصولگرای عضو جبهه پایداری است که معتقد است اساسا اختلافی وجود ندارد که نیاز به آشتی ملی داشته باشد. 

بیژن نوباوه در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید بیان کرد: هیچگاه دعوایی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان نبوده است من هشت سال در مجلس هستم و همچین دعوایی ندیدم. وی افزود: اختلاف نظر را نباید به معنای دعوا قلمداد کرد.

وقتی گفته شد که این اختلاف نظرها به گونه ای است که بیشتر بوی دشمنی از آن به مشام می رسد تا آشتی ملی وی پاسخ داد: این نظر شماست و ما معتقدیم آنچه وجود دارد تنها اختلاف نظر است و ما دعوایی نداشته ایم که آشتی ملی بخواهیم داشته باشیم و این یک بحث انحرافی است برای داغ کردن تنور انتخابات وگرنه دعوایی وجود ندارد.

عضو جبهه پایداری گفت : وقتی از امریکایی ها در مور تفاوت میان دموکرات ها و جمهوری خواهان سوال کردیم پاسخ دادند  اختلافشان مانند پبسی کولا و کوکاکولا است؛ یعنی تنها در شیشه اختلاف دارند.
 
بیژن نوباوه در پایان اظهار داشت : اگر منافع ملی شناخته نشود نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، بنابراین اختلاف نظر هیچ اشکالی ندارد و مهم آن است که ساختارهای زیربنایی رعایت شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
امیرال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
جناب آقای نوباوه عزیز جانباز بزرگوار گناه فتنه افروزی از فتنه گری سنگین تر است .زندگی در آسایش و آرامش حق مردمیست که برای سلامتی شما دعا میکنند -با دیدگان باز میان این مردم بیا ودردهای ناشی از تفرقه راببین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین