|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۷۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
محمدرضا خباز همچنین اظهار داشت: من یک سرباز هستم و سرباز نمی گوید در چه پستی خدمت کنم بلکه هرجا نیاز هست باید وارد عمل و آماده به خدمت شد. امروز نیز به عنوان یک سرباز آنچه در توان دارم را برای خدمت به کار می بندم.
طی تصمیمات اخیر وزارت کشور استانداران استان های قزوین و سمنان تغییر کرد. در این جابه جایی فریدون همتی به جای مرتضی روزبه استاندار قزوین شد  و به جای محمد زندوکیلی، محمدرضا خباز در سمت استانداری سمنان قرار گرفت.


محمدرضا خباز در مورد انتخاب شدنش به عنوان استاندار و همچنین علت این تغییرات به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: اینکه چه شد اقایان تغییر کردند مسئله عجیبی نیست ، به هر صورت مدیران کشور باید جا به جا و به بدنه دولت تزریق شوند.

وی اشاره ای هم به استانها و اهمیت آنها کرد و بیان داشت: این دو استانی که امروز من و آقای همتی وظیفه استانداری اش را به عهده گرفته ایم، یکی از انها در غرب تهران و دیگری در شرق واقع شده است و این دو استان می توانند دو استان معین پایتخت باشند .

وی افزود: استان سمنان یک استان نیمه صنعتی است که به لحاظ کشاورزی ویژگی های منحصر به فردی دارد و همچنین به لحاظ صنعتی  از پتانسیل های بالایی برخوردار است؛ هرچند همچنان جای بسیاری برای رشد دارد .

خباز به مشکلات این استان هم پرداخت و گفت: مشکل اول استان مشکل آب است، استان به دلیل کم بودن نزولات دچار کم آبی شده و خشکسالی این استان را در آغوش گرفته است. وی تاکید کرد:  امیدوارم با دعای مردم و مسئولین و با ابزار پست غیر ماندگار بتوانیم دستاوردهای ماندگاری را برای کشور،ملت و مردم  استان فراهم کنم.

محمدرضا خباز در پاسخ  به این سوال که آیا قبول وظیفه استانداری با حفظ سمت بوده یا خیر گفت : من چهار ماه پیش از آن سمت (معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس جمهور) استعفا کردم تا آماده شوم برای انتخابات مجلس دهم و ستادهای بنده در تهران برپا شده بود. 

وی ادامه داد:  تصمیم بر آن بود، از حوزه انتخابیه تهران کاندید شوم  اما نظر بر این قرار گرفت که برای ایفای نقش در قالب استاندار تغییر سنگر دهم؛ دوستان علاقمند بودند من در بعد نمایندگی کمک کنم و کاراکتر من نیز با روح تقنین بیشتر سازکاری داشت اما به هر صورت تشخیص داده شد که در این پست به ایفای نقش بپردازم . 

محمدرضا خباز همچنین اظهار داشت: من یک سرباز هستم و سرباز نمی گوید در چه پستی خدمت کنم بلکه هرجا نیاز هست باید وارد عمل و آماده به خدمت شد. امروز نیز به عنوان یک سرباز آنچه در توان دارم را برای خدمت به کار می بندم.

وی در پایان گفت: ما برای نمایندگی حتما افرد دیگری را جایگزین خواهیم کرد که آنچه را مد نظر داریم دنبال کنند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین