|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه شامل سرمایه گذاری فرهنگیان و بیمه معلم در سالن B غرفه ٢٢ حضور داشتند. همچنین صرافی سرمایه در سالن A غرفه ٣٠ ظرفیت ها و قابلیت های خود را عرضه کرد.
دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور از ١٨ تا ٢١ آبان ماه ١٣٩٤ در جزیره زیبای کیش برگزار شد و موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز به منظور آشنایی با شرکای سرمایه گذاری داخلی و برقراری ارتباط با سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه حضور فعال یافت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، این نمایشگاه به صورت رسمی با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، میرعلی اشرف عبدلله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، سرکار خانم الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش افتتاح شد.

معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران از طریق بازار سرمایه و طرح های سرمایه‌پذیر کشور، تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی و تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور از اهداف برگزاری این دو رویداد بزرگ بود.

در این راستا موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز به عنوان یکی از بزرگترین هولدینگ‌های اقتصادی کشور و متعلق به فرهنگیان عزیز، با چندین شرکت زیرمجموعه فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه، این فرصت را غنیمت شمرده و با هدف جذب سرمایه‌گذار خارجی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه عظیم و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، به همراه شرکت های زیر مجموعه خود شامل بانک سرمایه، بیمه معلم، شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان و شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در این نمایشگاه حضور یافت.

مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه شامل سرمایه گذاری فرهنگیان و بیمه معلم در سالن B غرفه ٢٢ حضور داشتند. همچنین صرافی سرمایه در سالن A غرفه ٣٠ ظرفیت ها و قابلیت های خود را عرضه کرد.

با اینکه بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در جامعه اقتصادی کشور دارای شهرت و اعتبار هستند ولی ارتباط مستمر با شرکت‌های همکار و معرفی قابلیت‌های جدید آنها و همچنین آشنایی با فعالیت‌ها و نوآوری‌های سایر شرکت‌ها که می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده اقتصادی به منظور سودآوری برای مجموعه موسسه و آبادانی کشور باشد همواره در دستور کار قرار دارد.

طبق اعلام برگزار کنندگان نمایشگاه، در این نمایشگاه ۱۸۵ شرکت داخلی و ۱۵ شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات متحده عربی، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران ۴۰ شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه و ۱۱ نفر از سفیران کشورهای مختلف در این رویداد حضور داشتند.

همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود نیز روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان ماه با حضور مسئولان اقتصادی، اقتصاد دانان و حقوقدانان داخلی و خارجی برگزار شد.

۱۲ نشست تخصصی با محوریت معرفی ظرفیت های جذب سرمایه گذاری از طریق خصوصی سازی در دوران پسا تحریم، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در دوران پسا تحریم، سرمایه گذاری خارجی، قوانین، مقررات و شیوه ها، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از جمله نشست هایی بود که سازمان های مختلف در طول برپایی نمایشگاه آن را برگزار کردند.

در پایان نیز به شرکت کنندگان در نمایشگاه، لوح تقدیر و تمبر یادبود نمایشگاه اهدا شد.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین