کد خبر: ۷۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
تیم ملی فوتبال کشورمان در ششمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 فردا ساعت 9 صبح به مصاف تیم ملی گوام می‌رود.
شاگردان کی روش در حالی فردا به مصاف تیم گوام می‌روند که کشور میزبان مستعمره آمریکا کارشکنی‌هایی در صدور روادید بازیکنان تیم ملی انجام داد.

بر همین اساس علیرضا حقیقی، احسان حاج صفی و سعیدعزت اللهی به  علت صادر نشدن ویزایشان نتوانستند تیم ملی ار دراین بازی همراهی کنند.

علاوه بر این بازیکنانی همچون سید جلال حسینی، پژمان منتظری و سردار آزمون هم به علت مصدومیت به این بازی نرسیدند.

به هر حال تیم ملی نصف و نیمه راهی گوام شد از نکات قابل توجه این است که شاگردان کی روش باید در زمینی که شبیه موکت است به مصاف گوامی‌ها بروند که این کار را برای آنها سخت خواهد بود.

از طرف دیگر گوام درخانه مقابل هیچ تیمی از جمله عمان شکست نخورده است و رکورد شکست ناپذیری خود را در خانه حفظ کرده است. در صورتی که تیم ملی کشورمان بتواند از سد گوام عبور کند آن وقت علاوه بر شکستن طلسم نباختن حریف در خانه می‌تواند یک گام خود را به صعود نزدیک‌تر کند.

به نظر نمی‌رسد که یوزهای ایرانی کار سختی مقابل  گوام داشته باشند چرا که این تیم را در بازی رفت با نتیجه 6 بر صفر شکست دادند.

درحال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عمان در صدر جدول گروه D قرار دارد.

در آن سوی میدان تیم ملی گوام در ابتدای این مسابقات در صدر جدول قرار داشت اما کم کم روند نزولی در پیش گرفت تا  جایی که هم اکنون با 7 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

گوام در رنکینگ فیفا در رده 155 قرار دارند گری وایت سرمربی انگلیسی این تیم هم به علت مشکلات مالی عدیده فدراسیون گوام در آستانه قطع همکاری با این فدراسیون است.

امید ابراهیمی هم به علت دو اخطاره بودن نمی‌تواند تیم ملیرا در این بازی همراهی کند.

تیم‌های فوتبال ترکمنستان و عمان هم دیگر بازی‌ گروه D را برگزار می‌کنند.

به هر حال باید دید شاگردان  کی روش می‌توانند طلسم نباختن گوام در خانه را بشکنند یا نه !
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین