کد خبر: ۷۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
گلر اسطوره‌ای آتزوری و باشگاه یوونتوس در رابطه با حادثه دل‌خراش پاریس اظهار داشت که در این شرایط باید همه آرام بگیرند.
 جیجی بوفون سنگربان افسانه‌ای یوونتوس در جدیدترین مصاحبه خود درباره حادثه ناگوار پاریس اظهارداشت که در این شرایط باید همه آرام باشند ولی باید وظیفه دولت است که امنیت را برقرار کند.

سنگربان افسانه‌ای آتزوری درباره حادثه ناگوار پاریس گفت: اتفاقات پاریس قلب آدم را به درد می‌آورد و به شما احساس ناامنی و بی‌پناهی می‌دهد. همه می‌گویند نباید بترسیم و این حرف درستی است ، اما در نهایت واقعیت چیز دیگری است. این وابسته به دولت است که به ما احساس امنیت بدهد.

وی افزود: در این شرایط همه‌ی ما باید متحد باشیم ، نه فقط نهادهای دولتی ، بلکه با همسایه دیوار به دیوارمان هم باید یک‌دل باشیم. من با تصمیم برگزاری بازی انگلیس و فرانسه در روز سه شنبه موافقم ، زیرا فوتبال باید به عنوان ابزاری برای اتحاد ،لذت و صلح باقی بماند.

بوفون در مصاحبه خود درباره آتزوری گفت: به نظرم بازیکنانی که کونته برای تیم ملی انتخاب کرده تا کنون جواب داده است. بنابراین امیدوارم این هماهنگی و انسجام در میان بازیکنان ادامه پیدا کند تا برای تیم‌ملی قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

کاپیتان بانوی پیر در پایان گفت: باید امیدوار باشیم که در رقابت‌‌های یورو 2016 خوب عمل کنیم تا بتوانیم با کونته ادامه مصیر را برویم، این درست است که ما به بلژیک باختیم ، اما به نظرم ما در شرایط کنونی جزو قدرتمندترین تیم‌‌های جهان هستیم.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین