کد خبر: ۷۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
تیموریان درباره مراحل اخذ روادید سفرش به گوام اظهار داشت: حدود دو ماه پیش مدارکم را برای گرفتن روادید گوام به سفارتخانه آمریکا در دوحه تحویل دادم؛ بعد از مصاحبه ای که انجام دادم، مدارک را نگه داشتند و گذرنامه ام را تحویل دادند و قرار شد من را مطلع کنند اما بعد از دو هفته خبری از صدور ویزا نشد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری برای کمک به اخذ روادید سفرش به گوام برای بازی برابر تیم ملی این کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان اظهار داشت:باید از محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همینطور محمود اسلامیان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم؛ آقایان نهاوندیان و ظریف با وجود موضوعاتی که در دست داشتند و دیدارهایی که بعد از توافق هسته ای در برنامه شان داشتند، دستور تسهیل در دریافت روادید را با توجه به ارتباطاتی که داشتند، صادر کردند که جا دارد از نگاه و کمک این مسوولان دولتی قدردانی ویژه کنم.

تیموریان درباره مراحل اخذ روادید سفرش به گوام اظهار داشت: حدود دو ماه پیش مدارکم را برای گرفتن روادید گوام به سفارتخانه آمریکا در دوحه تحویل دادم؛ بعد از مصاحبه ای که انجام دادم، مدارک را نگه داشتند و گذرنامه ام را تحویل دادند و قرار شد من را مطلع کنند اما بعد از دو هفته خبری از صدور ویزا نشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال با بیان اینکه پس از این موضوع به تهران آمدم تا در تمرینات تیم ملی شرکت کنم، افزود: در میانه های اردوی تهران، سفارت آمریکا در قطر به باشگاه ام صلال اعلام کرد که من برای گرفتن روادید گوام باید شخصا به سفارت این کشور بروم، به همین خاطر به قطر رفتم تا مراحل دریافت روادید را دوباره انجام دهم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: در این مدت با افشین پیروانی در ارتباط بودم و سرمربی تیم ملی هم مدام پیگیر این موضوع بود.

ملی پوش کشورمان درباره بازی ایران برابر ترکمنستان و پیروزی تیم ملی در این دیدار، گفت: میانه بازی بود که من از سفارت به خانه برگشتم و یک نیمه از بازی را دیدم؛ خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی توانستند به خوبی برنامه های کارلوس کی روش را در زمین پیاده کنند، افزود: درست است که ما اکنون تیم اول گروه هستیم اما هنوز کار تمام نشده است؛ ما حتی به دوم شدن هم در گروه فکر نمی کنیم و باید در دیدار برابر گوام با ارائه یک بازی خوب و منطقی این حریف را هم شکست بدهیم تا ان شاءالله صعودی بی دغدغه به مرحله بعد داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی با اشاره به سفر طولانی تیم ملی به گوام نیز گفت: سفر طولانی مدتی بود اما با برنامه های کادر فنی خودمان را تا زمان بازی با شرایطی که اینجا وجود دارد، تطبیق می دهیم تا بتوانیم بازی خوبی را با وجود شرایط موجود در گوام ارائه کنیم.

تیموریان درباره وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه گوام هم گفت: به هر حال این شرایطی است که در این کشور وجود دارد و تنها زمینی که در گوام به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده، همین زمین است.

وی افزود: بازی در چمن مصنوعی شرایط خاص خودش را دارد و باید با این شرایط کنار بیاییم. وضعیت آب و هوایی اینجا هم تفاوت عمده ای با تهران دارد اما تمام تلاشمان را می کنیم که در طول 90 دقیقه بازی با فکر و منطقی را انجام دهیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز سه شنبه با تیم ملی گوام در این کشور دیدار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین