|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
رییس سازمان محیط زیست افزود: تاکید امام(ره) نیز بر این بوده است که زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند از آنجایی که انتخابات مجلس شورای اسلامی از مقدرات اساسی کشور محسوب می شود لذا حضور آنها بسیار تعیین کننده و اساسی خواهد بود.
 حضور زنان در عرصه سیاسی یکی از شاخص های در توسعه سیاسی است. مسئله ای که متاسفانه  به مرور زمان به جای پررنگ تر شدن در کشور ما کم رنگ تر شده است ،در این رابطه معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران با اشاره به حضور زنان در امر انتخابات به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: زنان حتما باید در انتخابات شرکت کنند.


وی افزود:  تاکید امام(ره) نیز بر این بوده است که زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند؛ از آنجایی که انتخابات مجلس شورای اسلامی از مقدرات اساسی کشور محسوب می شود، لذا حضور زنان بسیار تعیین کننده و اساسی خواهد بود.

ابتکار ادامه داد: زنان باید در عرصه انتخابات حضوری فعال داشته باشند چه به صورت کاندیدا، که از این طریق می توانند توانمندی ها و ظرفیت های خود را نشان دهند و چه به صورت رای دهنده. 

رئیس سازمان محیط زیست همچنین بیان کرد: در مجلس ما سلامت نفس،شجاعت استقلال طلبی توسعه پایدار و توجه به محیط زیست از شاخص های مهم است که نمایندگان باید تلاش کنند با این شاخص ها و با توجه به حقوق مردم، حقوق عمومی جامعه آزادی بیان و آزادی اندیشه،  تلاش کنند یک مجلس مقتدر و توانمند در مسیر مصالح عمومی کشور شکل دهند و زنان هم باید در تشکیل چنین مجلسی نقش کلیدی داشته باشند .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین