|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۷۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
سید هادی خامنه ای در رابطه با لیست اصلاح طلبان نیز بیان کرد: هنوز لیستی تهیه نشده است وی در رابطه با حضور زنان در انتخابات نیز گفت: ما تلاش داریم زنان نیز حداقل حضوری 50 درصدی در این لیست داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین هادی خامنه ای عضو مجمع روحانیون مبارز، در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم  و ترکیب مجلس آینده با بیان این نکته نمی تواند پیش بینی دقیقی در مورد مجلس آینده ارائه کرد.



 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: تلاش ما به عنوان اصلاح طلبان این است که مجلس آینده یک مجلس متعادل، معقول و مناسب برای امر قانونگذاری باشد.

وی تاکید کرد: باید تلاش نمود تا در مجلس آینده از افراد افراطی و کار نابلد خبری نباشد. 

سید هادی خامنه ای در رابطه با لیست اصلاح طلبان نیز بیان کرد: هنوز لیستی تهیه نشده است وی در رابطه با حضور زنان در انتخابات نیز گفت:  ما تلاش داریم زنان نیز حداقل حضوری 50 درصدی در این لیست داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است حضور زنان بستگی زیادی به خود آنان دارد که تا چه اندازه تمایل به حضور داشته  و از چه میزان آمدگی بر خوردار باشند؛ اما آنچه مسلم است اصلاحات با کمال میل آمادگی دارد تا زنان را نیز به عنوان کاندید در انتخابات معرفی نماید و هیچ گاه اصلاحات مانع حضور زنان نبوده بلکه حمایت هم کرده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب مجلس آینده خوش بین هست یا خیر گفت: نمی توان نام این موضوع را خوش بینی گذاشت بلکه تنها امیدواریم ترکیب مناسب تری را در مجلس آینده شاهد باشیم؛ حال اینکه چنین اتفاقی رخ دهد یا خیر مشخص نیست و بستگی به شرایط دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین