|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
کد خبر: ۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
این وکیل پایه یک دادگستری گفت : به عوامل پرواز توضیح دادم که در این ساک وسایل شخصی و موردنیازم قرار دارد ولی آنها اعلام نمودند که ساک را باید تحویل قسمت بار دهم و در فرودگاه تهران تحویل بگیرم.
  برخی از مسافران سفرهای خارجی ایران ایر به جهت برخورد نامناسب و دریافت وجوه اضافه از این ایرلاین ناراضی هستند.
 
یک وکیل دادگستری که از مسافران ایران ایر بوده  گفت : طبق عرف ایرلاین ها هر مسافر میتواند یک ساک کوچک با خود به داخل هواپیما ببرد که متاسفانه ایران ایر در این خصوص روند دیگری را در پیش گرفته است.

حاتم حق نظری افزود : در سفر اخیر که از مالزی عازم ایران بودم وسایل مورد نیاز و شخصی خود اعم از دارو،  سوییچ ماشین،  کلید خانه و لپ تاپ خود را در یک ساک کوچک با خود همراه داشتم که عوامل پرواز از ورود ساک به داخل هواپیما به بهانه اور سایز بودن جلوگیری کردند.

این وکیل پایه یک دادگستری گفت : به عوامل پرواز توضیح دادم که در این ساک وسایل شخصی و موردنیازم قرار دارد ولی آنها اعلام نمودند که ساک را باید تحویل قسمت بار دهم و در فرودگاه تهران تحویل بگیرم.

وی تصریح کرد : البته تعدادی دیگر از همسفران نیز با این مشکل مواجه شدند و بالاجبار ساک ها را تحویل دادیم که در فرودگاه امام خمینی تحویل بگیریم.

وی افزود : به جهت نبودن وقت حتی فرصت برداشتن داروهایم از ساک را نیافتم که این موضوع باعث ایجاد مشکل در طی پرواز 8 ساعته مالزی تا تهران برایم گردید.

حق نظری گفت :  بالاخره به فرودگاه امام خمینی تهران رسیدیم و منتظر دریافت ساک خود شدیم ولی متاسفانه با گذشت 2 ساعت انتظار به ما اعلام کردند که ساک با پروازهای بعدی خواهد آمد!! .

این وکیل خاطرنشان کرد : خودروام در پارکینگ فرودگاه بود و سوییچ آن هم داخل ساک،  مانده بودم چه کنم،  به دفتر ایران ایر در فرودگاه مراجعه کردم و سئوال کردم که برای دریافت ساک چه زمانی مراجعه کنم که در پاسخ آنها نیز اظهار بی اطلاعی کردند.

وی افزود : بالاخره بعد از یک هفته پی گیری در کمال تعجب بجای عذرخواهی و تحویل ساک به بنده ، میگویند ساک شما اضافه بار است و باید بیایی هزینه آنرا بپردازی تا ساک شما را بیاوریم !!! در حالی که اولا بنده اضافه بار نداشته ام ثانیا به فرض محال در صورت صحت ادعای آنان بایستی همان موقع بار من را توزین و اگر اضافه بوده به من إعلام تا آنرا بپردازم زیرا که من هم ریال وهم رینگیت( واحدپول مالزی) در اختیار داشتم نه اینکه ساک مرا به بهانه بزرگ بودن سایز بگیرند و حال ادعای دیگری بنمایند ضمن اینکه بنده همین ساک را در مسیر رفت داخل کابین بردم حال چه شد که بزرگ شد شاید در راه بازگشت بزرگ شده و تغییر سایز داده است ؟!!! "

حق نظری تصریح کرد : ایران ایر به جای آنکه خسارت وارده به اینجانب را جبران کند در کمال ناباوری درخواست دریافت وجه اضافی نیز دارد در حالی که خودرو من به جهت نداشتن سوییچ در پارکینگ فرودگاه مانده است و مجبور شده ام در این مدت با آژانس رفت و آمد نمایم.

این وکیل دادگستری در پایان گفت : اینگونه برخوردها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و از طریق مراجع ذیصلاح پیگیر این اجحاف و تضییع حقوق خود هستم و تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری خواهم کرد.



منبع: رخداد 24

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
به علّتِ مشکوک بودن برخی رفتارها!

و وقایعِ تروریستیِ اخیر

و ...

حقّ با آنهاست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین