|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۷۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مسجدجامعی توضیح داد: برای مثال فرض کنید ذی حساب هایی در شهرداری داریم که این ذی حساب ها به پیشنهاد شهرداری است و حقوق آن را شهرداری می دهد. وی ادامه داد: بنابراین امروز در دستگاه های اجرایی ذیحساب را یک دستگاه دیگری انتخاب می کند و حقوق را هم یک دستگاه دیگری می پردازد.
تفاوت دیدگاه ها در شورای شهر امر جدیدی نیست و ما در تمام این سالها شاهد این تفاوتها بودیم.

مدتی بود صدای اختلاف میان شورای شهر تهران و شهرداری این شهر به گوش می رسد. در این راستا رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: تفاوت دیدگاه ها در شورای شهر امر جدیدی نیست و ما در تمام این سالها شاهد این تفاوتها بودیم. 

احمد مسجدجامعی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید بیان داشت: ما همان سال اول که ساختار جدید شورا شکل می گرفت کمیسیون ویژه ای را طراحی کردیم برای نظارت.

وی ادامه داد: حس ما این بود که این بخش نیاز به تقویت دارد اگر به یاد بیاورید در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان نیز  این حوزه را تائید کردند. 

وی افزود: از آنجایی که مسئله مهم بود یک کارگروه ویژه گذاشتیم تا حوزه نظارت برخی از کارها را مشخص کنیم.

مسجدجامعی توضیح داد:  برای مثال فرض کنید ذی حساب هایی در شهرداری داریم که این ذی حساب ها به پیشنهاد شهرداری است و حقوق آن را شهرداری می دهد.

وی ادامه داد: بنابراین امروز در دستگاه های اجرایی ذیحساب را یک دستگاه دیگری انتخاب می کند و حقوق را هم یک دستگاه دیگری می پردازد.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید براینکه این امر موجب می شود  حس نظارت در آن غلبه پیدا می کند افزود: ما  نظارت را قبل از اجرا می دیدیم نه بعد از اجرا؛ هرچند بعد از اجرا هم لازم است اما قبل از اجرا مانع از بسیاری اتفاقاتی می شود که تخلف نامیده می شود بنابراین این چنین بحث هایی میان شورای شهر و شهرداری وجود داشته است.

احمد مسجد جامعی در پایان گفت:  وقتی به وضعیت شرکت ها رسیدگی می شود برخی رسانه ای می شوند الان در حین بررسی شرکت ها هستیم اینها رسانه ای شده است وگرنه در شورای چهارم نیز این مسئله وجود داشته است. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین