|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۷۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده چالوس - کرج بر اثر بارش خفیف برف و بارندگی، رانندگان در این مسیر با احتیاط رانندگی کنند.
سرهنگ جعفر محمد نژاد: اکنون در مناطقی از این جاده کوهستانی بویژه ولی آباد شاهد بارش خفیف برف و بارندگی هستیم و به علت لغزندگی سطح جاده، رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان الزامی است.
وی به رانندگانی که قصد تردد از این جاده کوهستانی را دارند توصیه کرد تا علاوه بر به همراه داشتن زنجیرچرخ، دیگر تجهیزهای زمستانی را نیز به همراه داشته باشند تا در این مسیر با مشکل مواجه نشوند.
رئیس پلیس راه مازندران اظهارکرد: اکنون حرکت خودروها در مسیر رفت و برگشت جاده چالوس روان است و به علت لغزندگی سطح جاده خودروها به کندی در حال حرکت هستند.
کارشناس ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه کندوان نیز گفت : این منطقه کوهستانی در ارتفاعات با بارش برف همراه است به نحوی که گستره ای از این مناطق کوهستانی سفید پوش شده است.
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، دمای کنونی منطقه را بیش از شش درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام و پیش بینی کرد که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری نیز شاهد بارندگی در این مناطق باشیم.
80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده چالوس - کرج، مربوط به حوزه اداره راه و شهرسازی چالوس است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین