|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۱
کد خبر: ۷۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
مدیرعامل شرکت تله کابین توچال تاکید کرد بازگشایی این پیست با تایید فدراسیون اسکی صورت خواهد گرفت.
سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل اين شركت با اظهار تعجب از خبر فدراسيون مبني براينكه پيست اسكي توچال بعد از يك هفته، پس از تاييد فدراسيون به شكل رسمي افتتاح خواهد شد، با ذكر اينكه اصولا تاكنون هيچگاه پيست اسكي توچال بدون تاييد فدراسيون اسكي، بازگشايي نشده است گفت: امسال هم اين پيست پس از تاييد مربيان و كارشناسان فدراسيون مبني برآماده بودن كامل پيست‌، بازگشايي شده است.

وي در مورد دليل بازگشايي "آزمايشي" اين پيست نيز گفت : ما براي ارايه سرويس هاي هرچه بهتر به اسكي بازان ، تصميم گرفتيم امسال ابتدا يك هفته پيست را به شكل آزمايشي بازگشايي كنيم تا ناظران اين مجموعه به ارزيابي وضعيت آن و رفع مشكلات احتمالي پيست و نيازهاي آن بپردازند و درنهايت يك هفته بعد ، درحضور مسئولين و اصحاب رسانه ها ، رسما بازگشايي كنند.

پرهيزكار در ادامه با تاكيد براينكه خبره ترين كارشناسان پيست و بالابر مديريت و نظارت بربخش هاي مختلف اين مجموعه را برعهده دارند گفت : در تاييد اين مدعا همين قدربس كه مدير فني اين مجموعه رياست كميته فني بالابرهاي فدراسيون اسكي را نيز برعهده دارد و از نزديك بروضعيت پيست و بالابرها نظارت دارد.

مديرعامل مجموعه توچال در بخش ديگري از سخنان خود تاكيد كرد : اگر اين مجموعه به دنبال درآمد زايي بود پيست را همان يك هفته قبل و بعد از بارش اولين برف هاي پاييزي افتتاح مي كرد ، اما ترجيح داده شد تا براي بهتر شدن شرايط پيست و جلوگيري از هر گونه حادثه و يا خسارت به وسايل اسكي بازان ، افتتاح پيست را يك هفته به تاخير اندازد . بنابراين بازگشايي آزمايشي پيست به معناي وجود مشكلات فني و ايمن نبودن آن نيست و فدراسيون اسكي نيز آن را تاييد كرده و مي كند . 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین