|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
دروازه‌بانان پرحاشیه پرسپولیس و نفت تهران در اردوی تیم ملی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.
 هر روز جزئیات تازه‌تری از درگیری سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی پیش از دیدار دوستانه مقابل ژاپن به رسانه‌ها درز پیدا می‌کند.

گفته می‌شود ماجرا از این قرار است که بیرانوند سر میز غذا عنوان می کند قصد دارد در نیم‌فصل به پرسپولیس بپیوندد. سوشا مکانی که از این حرف بیرانوند استقلالی تعجب کرده بود از او سوال می‌کند که "تو مگر استقلالی نبودی؟ چطور شده حالا حرف از پرسپولیس می‌زنی؟"

بیرانوند پس از این صحبت مدعی می‌شود برانکو پیش از شروع فصل هم او را می‌خواسته و حالا که علیرضا منصوریان او را نبخشیده و به وی بازی نمی‌دهد، می‌خواهد در نیم‌فصل از نفت جدا شده و پرسپولیسی شود.

بحث این دو نفر ادامه پیدا می‌کند تا جایی که بیرانوند عنوان می‌کند "به استقلال نمی‌روم چون رحمتی آنجاست و کار سخت است اما در پرسپولیس می‌توانم گلیمم را از آب بیرون بکشم و فیکس شوم."

این صحبت‌ها به مذاق مکانی خوش نمی‌آید و پس از بحث چند دقیقه‌ای، نمکدان را به سمت بیرانوند پرتاب و گلر نفت تهران نیز بشقاب سالاد را به سوی گلر پرسپولیس پرتاب می‌کند.

پس از این ماجرا، ملی‌پوشان دخالت کرده و اجازه ندادند کار به درگیری فیزیکی کشیده شود اما مطمئنا رابطه مکانی و بیرانوند از پیش هم خراب‌تر شد.

هر چند این دو در تمرین فردای انتشار این خبر، همدیگر را در آغوش گرفتند تا ثابت کنند این خبر صحت ندارد اما گفته می‌شود کی‌روش دیگر این دو را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.
منبع:میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین