|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
روز گذشته اوباما اولین صفحه شخصی اش را در فیسبو ک ساخت و در اولین پست اش از تغییرات آب و هوا سخن گفت.
باراک اوباما، رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا، بعد از مدت ها دیروز وارد فیس بوک شد، او در اولین پستش اعلام کرد که می خواهد صفحه اش جایی برای مکالمه های واقعی باشد پس از آن او از مشکلات تغییر آب و هوا گفت.
در آن پست اوباما، کاربران فیس بوک را به پیاده روی در حیاط پشتی کاخ سفید برد او در فیلمی در پستش از مردم خواست " این سیاره زیبا ما را حفظ کنند " .

پست اوباما اینگونه بود : " سلام فیس بوک ! در آخر من صفحه شخصی خودم را ساختم. امیدوارم شما این را جایی ببینید که در رابطه با مشکلات مهمی که کشورمان با آن روبرو است مکالمات واقعی داشته باشیم. جایی که شما می توانید چیزی را در اینجا از من بشنوید و عقاید و داستان های خود را به اشتراک بگذارید. ( شما می توانید، انتظار موضوعات طنز را هم داشته باشید. ) من این کار را با بردن شما به پیاده روی در حیاط پشتی ام  شروع می کنم، این کار را من آخر هر روز قبل از شام انجام می دهم. من این را بیشتر مواقع می گویم ولی دلیلش این است که ذهنم درگیر آن است: ما باید این جهان زیبا را برای کودکان و نوه هایمان حفظ کنیم. این یعنی باید قدم های اساسی برداریم تا تغییرات آب و هوا را برای همیشه کنترل کنیم. الان ما کار های زیادی کردیم که اینجا در خانه مان آلودگی های کربن را کاهش دهیم و داریم جهان را هم برای انجام اقداماتی هدایت می کنیم. ولی ما باید تلاش بیشتری انجام دهیم . تا چند هفته من برای ملاقات با رهبران جهان در رابطه با توافقی جهانی از این مشکل به پاریس می روم. امیدوارم شما در صحبت کردن از تغییرات آب و هوا به من ملحق شوید و به دوستانتان آموزش دهید که چقدر این مشکل مهم است. در دوره ای که از هر 4 بزرگسال 3 نفر فیس بوک دارند من اینجا را مکانی عالی برای انجام چنین کاری می بینم. عقایدتان را در کامنت ها به اشتراک بگذارید و این پیام را به کسانی که فکر می کنید باید این را ببینند بفرستید. اگر همه با هم باشیم اطمینان دارم که می توانیم این مسئله را حل کنیم و کار درست را توسط نسل های آینده انجام دهیم. "

گفتنی است کاربر دیگری به اسم باراک اوباما در فیس بوک وجود دارد، آن کاربر 45 میلیون دنبال کننده دارد و سازمانی دیگر آن را اداره می کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین