|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
با گذشت قریب به یک ماه از آن گویا هنوز ماجرا تمام نشده است و عده ای از نمایندگان همچنان تلاش دارند تا زنگنه را به پای میز محاکمه بکشانند در خالی که می دانند این مسئله راه به جایی نخواهد برد.
بیژن نامدار زنگنه، وزیری که اگر نگوییم قوی ترین وزیر کابینه تدبیر و امید است اما قطعا یکی از وزنه های مهم و موثر خیابان پاستور محسوب می شود؛ به هر صورت او نیز مانند وزیران پرقدرت دیگر مخالفانی در بهارستان دارد که چندان تمایل به تصدی گری او در وزارتخانه نیستند.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، چندی پیش درست بعد از به تصویب رسیدن برجام زمزمه های یک استیضاح به گوش می رسید؛ که بعد از مدتی مشخص شد تلاش ها برای استیضاح وزیر نفت است. گفته می شد برای این استیضاح حدود 20 امضا جمع آوری شده است و این در حالی بود که تنها چند روز  قبل از آن  220 نفر از نمایندگان نامه ای را در حمایت و قدردانی از وزیر نفت به امضا رسانده بودند. 

با گذشت قریب به یک ماه از آن گویا هنوز ماجرا تمام نشده است و عده ای از نمایندگان همچنان تلاش دارند تا زنگنه را به پای میز محاکمه بکشانند در حالی که می دانند این مسئله راه به جایی نخواهد برد. 

سید مهدی موسوی نژاد در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیروامید خبر از جمع آوری 30 امضا برای استیضاح وزیر نفت داد. موسوی نژاد با انتقاد از دولت گفت وزارت نفت باید از قویترین وزارت خانه ها باشد که تا کنون این گونه نبوده است. 

در حالی موسوی نژاد از استیضاح وزیر نفت سخن به میان می آورد که امیرعباس سلطانی عضو دیگر کمیسیون انرژی اقدام برای این استیضاح را یک اقدام کاملا سیاسی می داند. او عنوان می کند زنگنه در عرصه وزارت نفتی فردی باتجربه است و تا امروز اقداماتی قابل تقدیر انجام داده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین