|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۷۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
استاندار سمنان با اشاره به تعویق سفر دکتر روحانی به این استان، گفت: اکنون مردم مشتاقانه در انتظار حضور رییس جمهوری در این استان هستند.
به گزارش روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در نشست شورای مدیران ستادی استانداری، با اظهار امیدواری برای تحقق سفر رییس جمهوری به سمنان گفت: شور و اشتیاق وافری در فضای استان برای استقبال ایجاد شده است و امید است سفر دکتر روحانی به استان زادگاهش به زودی محقق شود.
سفر دکتر روحانی رییس جمهوری که مقرر بود 19 آبان انجام شود به فرصت مناسب دیگر موکول شده است.
وی از تلاش و زحمات تمام دستگاهها و گروههای مردمی و تشکلهایی که برای بسترسازی بهره مندی از سفر رییس جمهوری فعالیت کردند تقدیر کرد و افزود: تعویق سفر دکتر روحانی فرصت مطلوبی است تا استان تمام امکانات و برنامه ها را برای یک سفر پرشور، بازبینی و ارزیابی کند.
وکیلی بر شناسایی ظرفیتها، تقویت نقاط مثبت و برطرف کردن نقاط منفی حوزه های مختلف تا پیش از سفر رییس جمهوری، توسط دست اندرکاران تاکید کرد.
استاندار سمنان گفت: در سفر رئیس جمهوری، مطالبات و درخواست های استان برای حل مشکلات مردم باید مشخص و ارائه شود.
وی به سالروز سفر تاریخی و مقام معظم رهبری به استان سمنان در آبان سال 85 اشاره و خاطرنشان کرد: خاطرات دل انگیز و پر از معنویت آن سفر برای مردم استان سمنان همچنان زنده و باقی است.
وی در خصوص برگزاری دو انتخابات سالجاری نیز بر تلاش بیشتر برای حضور حداکثری مردم، ایجاد فضای اطمینان بخش و مورد اعتماد برای مردم، رعایت بی طرفی کامل مسئولین و اجرای شفاف و با سلامت انتخابات، برگزاری دوره های آموزشی مناسب برای دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد.
استاندار سمنان درباره جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل افزود: مسایل پدافند غیرعامل باید در حوزه های دارای معضل و چالشهای اساسی در استان طرح و راهکارهای مناسب برای آن ارائه شود.
ارتباط مستمر مدیران با زیر مجموعه، ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب در حوزه های مختلف، برگزاری همایش جلب و جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصاد و تولید، توجه به سرمایه گذاران خارجی که پس از برجام تمایل به سرمایه گذاری در کشور دارند، توجه به آمایش سرزمین در مسیر توسعه متوازن و پایدار، از دیگر موارد مورد تاکید استاندار سمنان در این نشست بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین