|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
دبیر فدراسیون تنیس گفت: در حال حاضر رویکرد اصلی فدراسیون تنیس، استعدادیابی است و توجه به سنین پایه از اولویت‌های ما به شمار می‌رود.
کامیار کیمیایی عصر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه کمپ فدراسیون تنیس آسیا در مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره برگزاری این دوره از برنامه‌های آموزشی در اصفهان اظهار داشت: فدراسیون تنیس در حال حاضر به موضوع سرمایه‌گذاری در حوزه سنین جوانان و نوجوانان توجه ویژه‌ای نشان داده و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: تلاش ما این است که با تقویت این بخش از آموزش‌ها، زمینه توسعه ورزش تنیس در کشور را فراهم کرده و ورزشکاران خوبی را در این حوزه تربیت کنیم.

دبیر فدراسیون تنیس با بیان اینکه تنیس‌بازان ایران در رده‌های سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال، در آسیا درخشش ویژه‌ای داشته‌اند، بیان داشت: این ورزشکاران در مسابقات جوانان لبنان نیز درخشش بسیاری داشته‌اند و این موضوع به دلیل حمایت فدراسیون از برنامه‌های استعدادیابی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما، توجه به موضوع استعدادیابی در حوزه تنیس است و تلاش می‌کنیم که رتبه بازیکنان خود را برای حضور در رقابت‌های مختلف ارتقا دهیم.

کیمیایی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر تنیس کشور در ۱۰ دوره منظم برگزار شده، اظهار داشت: این رقابت‌ها با نظم قابل توجهی برگزار شده و زمینه توسعه و ارتقای جایگاه ورزش تنیس در کشور را فراهم کرده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر را افزایش دهیم اما متأسفانه به دلیل مشکلات مالی برخی تیم‌ها، این موضوع دچار مسائلی شده است بنابراین باید در این زمینه اقدامات و رایزنی‌های لازم صورت گیرد تا لیگ برتر با تعداد قابل توجهی تیم برگزار شود.

دبیر فدراسیون تنیس استان اصفهان را یکی از مطرح‌ترین استان‌های کشور در ورزش تنیس خواند و اضافه کرد: این استان همواره یکی از استان‌های مطرح کشور در ورزش تنیس به شمار می‌رفته و در سال‌های گذشته نیز پیشرفت‌های قابل توجهی را از آن شاهد بودیم و به عنوان یکی از سه استان برتر به آن نگاه می‌کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین