کد خبر: ۷۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: برخی‌ تیم ملی را با تیم محلی در فوتبال اشتباه گرفته‌اند.
 افشین پیروانی بیان کرد: شرایط آب و هوا و اسپانسر تبلیغات دور زمین مانع از این شد که در دو روز گذشته خبرنگاران را به تمرین تیم ملی اجازه ورود داشته باشند، در این خصوص از خبرنگاران و رسانه ها عذرخواهی می کنم.
 
وی اضافه کرد: مصدومیت بازیکنان باعث برخی نگرانی‌ها در تیم ملی شده است اما با اضافه شدن بازیکنان لژیونر امیدواریم این دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم وبا اضافه شدن بازیکنان مصدوم و محروم قدرتمندی به مصاف گوام برویم.
 
پیروانی ادامه داد:خیلی‌ها تلاش می کنند شرایط حضور تیم ملی در گوام فراهم نشود و تمام تلاش خود را در این راه بکار گرفتند.
 
در تیم ملی بازیکنان مستعد و خوبی داریم امیدواریم بازی خوبی را در رقابتهای پیش رو از خود به نمایش بگذارند، شرایط سختی برای حضور ما در گوام وجود دارد، احتمال زیادی وجود دارد که اجازه ندهند هواپیمای ما در گوام فرود بیاید و به نوعی برای تیم ملی مشکل ساز شوند.
 
مدیر تیم ملی فوتبال در واکنش به صحبت های مدیرعامل سپاهان بر علیه تیم ملی اظهار داشت: باقریان از زمانی که در پرسپولیس بود از دوستان ما بوده است اما باید در کل بگویم ملیت و پرچم باید افتخار هر فردی باشد تیم ملی چیزی نیست که باشگاه ها به خاطر دعوت شدن بازیکنان به آن افتخار کنند، حواشی اطراف باشگاه‌ها باعث این گونه اظهارنظرها در خصوص تیم ملی می‌شود هر کسی باید جایگاه خود را بداند و با این گونه اظهار نظرها آرامش تیم ملی را از بین نبرد.
 
وی در مورد صحبت‌های مظلومی گفت: هر کسی می تواند نظر خود را بگوید اما ما تیم محلی نیستیم که شب قبل از بازی دور هم جمع شویم و مقابل گوام بازی کنیم من معتقدم گوام یکی از بهترین تیم‌های آسیاست در اوایل فوتبالمان در پرسپولیس هم این کار را می کردیم و ظهر بازی در رستوران جمع می شدیم.
 
وی در ادامه افزود: ما نباید خودمان را با سایر کشورها مقایسه کنیم فوتبال ژاپن فراتر از آسیاست ما قبل از بازی با همان باید به دبی می رفتیم اگر در ایران شرایط مهیا بود می توانستیم اردویی داخلی داشته باشیم، دلیل ندارد در حال حاضر چندین نفر در یک اتاق بخوابند و نباید شرایط اشتباه گذشته را تکرار کنیم.
 
پیروانی در ادامه افزود:از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر می کنم که شرایط خوبی را برای تمرین ما فراهم کردند زمین در فوتبال حرف اول را می زند و با یک باخت نباید سیل انتقادات روانه تیم ملی شود ما باید با تلاش‌ها بیشتر به هماهنگی کامل تری برسیم.
 
پیروانی در پایان در خصوص تعطیلات پیاپی لیگ گفت: این صحبت ها برای تیم ملی جالب نیست وقتی یک مدیر یا سرمربی دیگر انتخاب می شود این مشکلات بوجود می آید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین