کد خبر: ۷۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
طه هاشمی با ارزیابی انتخابات آینده بیان داشت : انتخابات آینده با توجه به وضعیت امروز کشور و با توجه به مسئله برجام و مذاکرات هسته ای که انتخاب حسن روحانی تاثیر عمده ای در به ثمر رسیدن این موارد داشت، یک وضعیت ویژه ای را پیش آورد.
هوای انتخابات است و احزاب سخت مشغول آنالیز برای رسیدن به لیستی که بتواند بیشترین رای را به خود اختصاص دهد. در این میان جسته و گریخته سخنی از کاندیداتوری برخی اشخاص به میان می آید که گاه تائید می شود و گاه تکذیب، اما هنوز لیست مشخصی از درون هیچ کدام از احزاب بیرون نیامده است. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در شرایطی که هنوز صحبت از اتحاد و وحدت است برخی احزاب پیش دستی کرده اند و برای سر و سامان دادن به برنامه های خود تا حدودی مسیر مشقت بار  ارائه لیست را طی کرده اند.

حزب کارگزاران که از مدتها پیش آمادگی خود را برای حضور پررنگ و پرقدرت در انتخابات، زیر چتر اصلاحات، اعلام کرده بود این روزها به دنبال معرفی لیستی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات است. 

هفته نامه صدا به سردبیری محمد قوچانی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در این شماره به معرفی کاندیدهای پیشنهادی این حزب می پردازد. 

طبق گزارش صدا کاندیداهای پیشنهادی از این قرار است : 

محسن هاشمی، رضاامرالهی، فاطمه مقیمی، فرزانه ترکان (تهران)

یدالله طاهرنژاد (چالوس - مازندران)

شهربانوامانی (ارومیه - آذربایجان غربی)

سیدفاضل موسوی (زنجان)

سیدعبدالله حسینی (بندرلنگه - هرمزگان)

دکتر دل انگیزان، عباسعلی اللهیاری (کرمانشاه)

احمدیان (سلام ابادغرب )

این حزب گفته است که از کاندیداتوری مصطفی معین ،جاسبی ،طه هاشمی  و فاطمه هاشمی حمایت می کند. 

تصمیم جدی نگرفتم


طه هاشمی یک از شخصیت های سیاسی  است که حزب کارگزاران اعلام کرده است از کاندیداتوری او حمایت می کند که وی در این راستا به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: هنوز به من چیزی نگفته اند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد:  هنوز پیشنهادی از سوی کارگزاران به من  نشده است، چنانچه پیشنهادی ارائه شود من بررسی خواهم کرد. 

وی در رابطه با تصمیم شخصی برای حضور در انتخابات گفت : هنوز در این رابطه تصمیم جدی نگرفته ام و باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

طه هاشمی با ارزیابی انتخابات آینده بیان داشت : انتخابات آینده با توجه به وضعیت امروز کشور و با توجه به مسئله برجام و مذاکرات هسته ای  که انتخاب حسن روحانی تاثیر عمده ای در به ثمر رسیدن این موارد داشت، یک وضعیت ویژه ای را پیش آورد و از اینرو واضح  است که این انتخابات از حساسیت بیشتری برخواردار باشد. 

وی افزود : هرگاه دولتی تغییر کرده است، در انتخابات بعد از آن، نوعا افرادی به مجلس راه پیدا کرده اند که بیشتر همراه با دولت بوده اند چرا که مردم نظرشان این است که باید یک هماهنگی میان مجلس و دولت باشد تا کارها و اقدامات با سرعت بیشتری پیش رود. وی پیش بینی کرد مجلسی شبیه مجلس پنجم  تشکیل خواهد شد. 

حجت الاسلام طه هاشمی در رابطه با احتمال حضور تندروها در مجلس آینده اظهار داشت: مردم ما مردم باهوشی هستند و مسائل داخلی و بین المللی را به خوبی رصد می کنند؛ فکر می کنم در طول چند سال گذشته افرادی که در مجلس بودند خود را در معرض قضاوت عمومی قرار دادند و طبیعی است مردم تشخیص خواهند داد که چه افرادی را انتخاب کنند و مانع ورود چه افرادی به مجلس شودند. وی افزود : همانطور که گفتم بدون تردید اکثریت منتخبین، افراد حامی سیاست های دولت هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین