|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
حجت الاسلام حسن روحانی پس از برگزاری مراسم تحلیف رسما وزیران پیشنهادی کابینه یازدهم را به مجلس معرفی کرد و نمایندگان مجلس نیز از روز گذشته بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی را در کمیسیون های تخصصی آغاز کردند.
تدبیر و امیدبیژن نامدار زنگنه و حمید چیت چیان امروز به کمیسیون انرژی مجلس می روند.
حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه پس از برگزاری مراسم تحلیف رسما وزیران پیشنهادی کابینه یازدهم را به مجلس معرفی کرد و نمایندگان مجلس نیز از روز گذشته بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی را در کمیسیون های تخصصی آغاز کردند.

بر همین اساس روز گذشته بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت پیشنهادی دولت یازدهم به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس رفت و برنامه های خود را برای حضور در این وزارتخانه تشریح کرد.

محمدرضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این رابطه اعلام کرد که‌ در صحبت‌هایی که با وزیر پیشنهای نفت داشتم، وی توجه ویژه‌ای به راه‌اندازی بورس انرژی داشته‌ و به عنوان یک راهکار برای حل مشکل فروش نفت بر آن تاکید کرد.

همچنین روز گذشته علی طیب نیا وزیر اقتصادی پیشنهادی، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت پیشنهادی، عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و محمود حجتی وزیر کشاورزی پیشنهادی دولت یازدهم در نشست فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت حضور یافتند و برنامه های خود را تشریح کردند.

همچنین نشست های مشترک نمایندگان مجلس و وزیران پیشنهادی امروز نیز برگزار می شود و امروز نیز وزیران پیشنهادی در نشست های مختلف مجلس برنامه های خود را تشریح می کنند.

بر همین اساس حسین امیری خامکانی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با نامه گفت: از زمان معرفی وزیران پیشنهادی دولت یازدهم نمایندگان کار بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی را آغاز کرده اند و تا زمانی که جلسات رای اعتماد برگزار شود این جلسات مشترک ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در همین رابطه تعدادی وزیران اقتصادی مورد نظر حسن روحانی نیز روز گذشته در مجلس حاضر شدند و برنامه های خود را تشریح کردند و این موضوع امروز نیز ادامه خواهد یافت.

امیری خامکانی گفت: در راستای بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی روحانی به مجلس، اعضای کمیسیون انرژی مجلس امروز جلسه مشترکی را با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت پیشنهادی و حمید چیت چیان وزیر نیرو پیشنهادی برگزار می کند و اعضای کمیسیون میزبان این دو وزیر پیشنهادی هستند.

منبع:نامه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین