|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
تمرینات تیم ملی این روزها دور از چشمان رسانه‌ها در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با ترکمنستان و گوام از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی در حالی آغاز شد که ناهماهنگی‌ها در خصوص حضور یا عدم حضور رسانه‌ها در تمرینات تیم ملی همچنان ادامه دارد.

پنجشنبه شب از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شد که نخستین تمرین تاکتیکی تیم ملی از ساعت 11 جمعه در کمپ تیم ملی آغاز می‌شود و در حالی که اصحاب رسانه برای رفتن به کمپ در راه بودند، حدود 50 دقیقه قبل از آغاز تمرین ناگهان خبر رسید که این تمرین پشت درهای بسته برگزار شده و جالب اینکه بدوی‌ترین دلیل ممکن برای این موضوع اعلام شد که به خاطر آلودگی هوا تمرینات به سالن منتقل شده است و چون در سالن کمبود جا هست، رسانه‌ها نمی‌توانند در تمرین حاضر شوند.

در ادامه این ماجراها امروز نیز تمرین تیم ملی بسته اعلام شد تا مشخص نشود اصولاً چرا برای دیدار با ترکمنستان باید تمرین تیم ملی همچنان پشت درهای بسته دنبال شود.

بر همین اساس حتی امروز عکاسان ورزشی راهی کمپ تیم ملی شده و دست به تجمع پشت درهای کمپ تیم ملی زدند تا راهی برای ورود به تمرینات پیدا کنند که این اتفاق هم رخ نداد و در نهایت آنها هم راهی برای ورود پیدا نکردند.

این روزها شایعات و حواشی زیادی در خصوص تیم ملی فوتبال از درگیری‌های کی‌روش با اسدی تا خط خوردن شائبه برانگیز یکسری از بازیکنان از اردوی تیم ملی وجود دارد که جمله این عوامل باعث شده است تا همگان بسته شدن درهای تیم ملی را به این موضوعات ربط دهند.

با این حال این سؤال پیش می‌آید که به واقع این مشکلات و حاشیه‌ها چه ارتباطی به رسانه‌ها دارد که آنها باید از پوشش خبری تمرین تیم ملی محروم بمانند.

اینکه یک روز که نیاز به رسانه‌ها باشد، آنها یار دوازدهم باشند و یک روز دیگر که نیازی به آنها نیست، به گونه‌ای با رفتارمان آنها را سربار تیم ملی معرفی کنیم، اصلا رفتار درستی نیست و مشخص نیست که چرا اصولاً باید چنین رفتار و اقداماتی علیه رسانه‌ها در دستور کار کادرفنی قرار بگیرد.

به قول پرویز مظلومی اگر شب بازی هم دور هم جمع شویم باید 5 گل به گوام و ترکمنستان بزنیم و به واقع هم قدرت فوتبال ایران نیز حاکی از همین امر است، اما چرا در همین اوضاع و در پیش بودن یک بازی ساده و آسان برای تیم ملی یک بار دیگر باید شاهد برخورد با رسانه‌ها باشیم جای سؤال دارد.

اینکه سرمربی تیم ملی خود را یک فرد حرفه‌ای معرفی می‌کند و خواستار امکانات حرفه‌ای برای تیم ملی نیز هست در جای خود امر غیر قابل قبولی نیست، بلکه اینجای کار غیر قابل قبول است که برخورد با رسانه‌ها به هیچ وجه حرفه‌ای نبوده و گویا کی‌روش از ترس موضوع یا اتفاق خاصی و شاید هم در لجبازی با برخی از ارکان فدراسیون تمرینات را بسته و نمی‌خواهد اخبار آن از سوی رسانه‌ها به بیرون درز پیدا کند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین