|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
کد خبر: ۷۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
نماینده مردم آمل افزود : قرار است از سوی ستاد تعیین شده برای این موسسه تصمیماتی اتخاذ شود که هنوز مشخص نیست اما فعلا تمرکز بر آن است که صاحبان سپرده ضرر نبینند و بعد از این موضوع ستاد در مورد موسسه تصمیم خواهد گرفت.
موسسات مالی و اعتباری های غیر مجاز موضوعی است که به نظر خیلی از کارشناسان اقتصاد معضلات زیادی را برای اقتصاد به وجود آورده است؛ از مدتها پیش بر مسئله برخورد با این موسسات تاکید شده است. در این راستا عضو کمیسیون برنامه و بودجه و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت : انشالله قرار است بانک مرکزی  نظارت جامع بر موسسات مالی و اعتباری داشته باشد.

عزت الله یوسفیان در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید بیان داشت: ماده 39 قانون پولی و بانکی تصویب و در شورای نگهبان تایید شد که  بر این اساس باید منتظر اتفاقاتی در زمینه برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز باشیم.

 وی در رابطه با موسسه میزان هم توضیح داد: برای رسیدگی به مسئله موسسه میزان هم یک متولی تعیین شد، در واقع یک هیئتی به ریاست وزارت کشور دائم روی این قضیه کار می کنند تا  حقوق حقه افرادی که سپرده گذارند و مطالباتی از این صندوق دارند، از بین نرود.

نماینده مردم آمل افزود : قرار است از سوی ستاد تعیین شده برای این موسسه تصمیماتی اتخاذ شود که هنوز مشخص نیست ،اما فعلا تمرکز بر آن است که صاحبان سپرده ضرر نبینند و بعد از این موضوع ستاد در مورد موسسه تصمیم خواهد گرفت.  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین