|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: «سلامه موسی ابوجامع» جوان 23 ساله فلسطینی در منطقه الفراحین در شرق استان خان یونس در جنوب غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی و بر اثر جراحات وارده، شهید شد.
در پی شهادت دو فلسطینی دیگر از جمله یک بانوی سالخورده به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی، شمار شهدای انتفاضه سوم به 78 نفر رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطنی «معا»، یک جوان فلسطینی روز جمعه در پی درگیری در جنوب باریکه غزه، شهید شد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: «سلامه موسی ابوجامع» جوان 23 ساله فلسطینی در منطقه الفراحین در شرق استان خان یونس در جنوب غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی و بر اثر جراحات وارده، شهید شد.

وی همچنین گفت در جریان درگیری های روز جمعه در نقاط مختلف باریکه غزه در البریج، خان یونس و اطراف گذرگاه بیت حانون و شرق غزه، 17 نفر از جمله 14نفر به ضرب گلوله جنگی و یک نفر نیز به ضرب گلوله پلاستکی زخمی و 2 نفر نیز بر اثر استننشاق گاز اشک آور دچار آسیب شدند.

صهیونیست های اشغالگر همچنین خانم «ثروت ابراهیم سلمان الشعراوی» بانوی سالخوره فلسطینی را در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری به شهادت رساندند.

پایگاه های صهیونیستی در گزارشی ادعا کردند، وی هنگام رانندگی در صدد بود شماری از سربازان صهیونیست را در حاشیه جاده شمال شهر الخیلیل با ماشین زیر بگیرد که نیروهای ارتش اقدام به تیراندازی به سوی وی کردند و او بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

با شهادت این دو فلسطینی، شمار قربانیان انتفاضه سوم تاکنون به 78 نفر رسیده که 17نفرشان کودک و سه نفر نیز زن بوده اند.

سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر) صحنه اعتراضات گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و بیت المقدس بوده است.

دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم معروف شده است.

این اعتراض ها با واکنش شدید نظامیان صهیونیست و کشتار علنی جوانان فلسطینی روبه رو شده که تاکنون به شهادت دستکم 78 فلسطینی و زخمی و دستگیر شدن هزاران نفر دیگر منجر شده است.

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مختلف مردمی در جهان اسلام خواهان واکنش مناسب سران کشورهایشان به اقدام های رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین شده اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین