|
|
امروز: پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
خطیب نمازجمعه اصفهان، ادامه داد: آمدن و رفتن یک یا 10 نفر از انگلیس و آمریکا که نفوذ محسوب نمی‌شود، مگر فرزندان این کشور در این کشورها تحصیل نمی‌کنند؟ پس یعنی آنها هم نفوذی هستند؟! نه این‌طور نیست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: برخی می‌گویند که برجام مساوی با نفوذ آمریکاست. من مخالف این صحبت هستم چرا که اجرای برجام را رهبری و شورای عالی امنیت ملی تایید کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدیبر و امید،سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، به یوم الله 13 آبان اشاره و اظهارکرد: در این روز شعار مرگ بر آمریکا به شکل کامل ادا شد، البته باید بدانیم که منظور از مرگ بر آمریکا، مرگ بر مردم آمریکا نیست، بلکه مرگ بر استکبار و سیاست‌های آمریکاست.

 وی با بیان این‌که مرگ بر آمریکا پشتوانه علمی دارد، افزود: چه کسی می‌گوید مرگ بر ظلم نباشد؟ آمریکا و سیاست‌های آمریکا مساوی است با ظلم، کینه‌ورزی و تسلط بر مستضعفان. بنابراین طنین شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که این کشور دست از سیاست‌های استکباری و ظلم بر ندارد ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اصفهان، تصریح کرد: آمریکا برای کمک به کشورهای دنیا وارد می‌شود، اما برای کشورها ناامنی به بار می‌آورد. امروز آمریکا ابرقدرت بودن خود را از دست داده است و از این مسئله ضربه خورده است، چرا که کسی در جهان دیگر به حرف او گوش نمی‌دهد و حرفش فصل الخطاب نیست.

طباطبایی‌نژاد با تاکید بر این‌که من مخالف این صحبت هستم که می‌گویند برجام مساوی با نفوذ است، تاکید کرد: برجام را مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و شورای امنیت ملی تایید کرده است پس نباید آن را با نفوذ مساوی بدانیم.

وی به حضور یک انگلیسی در اصفهان و حواشی پیرامون آن اشاره کرد و گفت: حضور یک انگلیسی برای گردش، نفوذ نیست. آمدن افراد اصلا به معنای نفوذ نیست چراکه معتقدم وجود یک نفر نفوذ و سرطان محسوب نمی‌شود. اینکه این افراد انسان‌های پلیدی هستند شک ندارم، اما بگذارید این افراد به کشور بیایند و پیشرفت کشور را در سال‌های تحریم ملاحظه کنند.

خطیب نمازجمعه اصفهان، ادامه داد: آمدن و رفتن یک یا 10 نفر از انگلیس و آمریکا که نفوذ محسوب نمی‌شود، مگر فرزندان این کشور در این کشورها تحصیل نمی‌کنند؟ پس یعنی آنها هم نفوذی هستند؟! نه این‌طور نیست.

نماینده ولی فقیه در استان به روز جهانی کیفیت اشاره و خاطرنشان کرد: صنعت گران ما باید به فکر کیفیت باشند. کیفیت یک عامل بسیار مهم است، در هنگاهم کار، کم کاری کردن یک نوع دزدی است. این را باید همه بدانند. البته مردم هم باید تا جایی که می‌توانند اجناس ایرانی خریداری کنند تا چرخ کارخانه‌ها بچرخد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین