|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
یگان‌های ارتش سوریه امروز به طور کامل کنترل جاده بین‌المللی "حلب-خناصر-آثاریا" را به دست گرفتند و بسیاری از مناطق دیگر حلب، لاذقیه، حرستا و حمص را از عناصر تروریستی باز پس گرفتند.
پایگاه خبری انتخاب: یگان‌های ارتش سوریه امروز به طور کامل کنترل جاده بین‌المللی "حلب-خناصر-آثاریا" را به دست گرفتند و بسیاری از مناطق دیگر حلب، لاذقیه، حرستا و حمص را از عناصر تروریستی باز پس گرفتند.

به نقل از "سوریا الآن"؛ یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز به طور کامل کنترل جاده بین المللی "حلب-خناصر-آثاریا" را به دست گرفتند."

یگان های ارتش سوریه در محورهای جنوبی استان حلب هم پیشروی زیادی داشتند. آنها با آزاد کردن دهها روستا در این منطقه به محاصره بقایای تروریست ها در جنوب حلب نزدیک می شود.

علاوه براین، این نیروها بر کوه "فرک" در ریف شمالی لاذقیه، خیابان های "بیت ابوریشه" و "جب الزعور" در ریف شرقی این استان تسلط یافتند و نیروی هوایی ارتش نیز، مواضع و تجهیزات گروه های تروریستی در ریف "حلب" و "حماه" را ویران کردند.

در ریف "حمص" نیز ارتش، بر تپه راهبردی "ثنی" سیطره یافت و خسارت های سنگینی را بر عناصر، تجهیزات و مواضع گروه های تروریستی تحمیل کرد.

یک منبع نظامی در سوریه توضیح داد: "اکنون جاده راهبردی "حلب-خناصر-آثاریا" در امنیت کامل قرار دارد و نیروهای ارتش تمام بمب هایی را که گروه تروریستی داعش در اطراف آن کار گذاشته بود، خنثی کرده اند.

علاوه براین یگان هایی از ارتش سوریه با پیشروی در منطقه "حرستا، کنترل پمپ بنزین "الامان بالله" و ساختمان های نزدیک به اتوبان "حرستا" را به دست گرفتند و پایگاه های موشکی و انبار تسلیحات گروه های تروریستی را در این منطقه ویران کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین