|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
کد خبر: ۷۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
افخمی در طول هفته با جدیت به دنبال رفع نواقص برنامه و رساندن آن به حداقل است.
حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص چگونگی همکاری با برنامه سینمایی «هفت» و دیگر جزئیات آن گفت: افخمی از پیشکسوت‌ها و یکی از بهترین کارگردان‌های سینمای ماست و بسیار خوشحالم که با وی کار می‌کنم، او نسبت به من لطف داشت و پیشنهاد همکاری با برنامه «هفت» را به من داد و من گفتم هر جا شما فعالیت کنید خواهم آمد.

وی با بیان این مطلب که فعالیت در برنامه «هفت» به فضای بازیگری من لطمه نمی‌زند، گفت: فکر نمی‌کنم فعالیت در برنامه سینمایی «هفت» ضربه‌ای به بازیگری من وارد کند؛ چون کسی که طرفدار من است طرفدارم خواهد ماند و امیدوارم به بالاتر رفتن رتبه سینمایی من نیز کمک کند.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که آیا از روند برنامه «هفت» تا به امروز راضی هستید و قرار است این برنامه چه اتفاقاتی برای سینمای ایران رقم بزند، عنوان کرد: افخمی قبلا به نجات سینمای ایران اشاره کرده بود که امیدوارم این اتفاق بیفتد و این برنامه به رسیدن به این هدف کمک کند. اما شاید کلمه «نجات» واژه بسیار ایده‌آلیستی باشد. در خصوص بازخورد و استقبال هم باید بگویم که تا به این لحظه بد نبوده اما حداقل باید 10 قسمت از این برنامه جلو برود تا بتوانیم میزان استقبال مخاطبان را بررسی کنیم.

وی افزود: امیدوارم مخاطبان و سینماگران برنامه «هفت» را دنبال کنند و زود قضاوت نکرده و اجازه دهند، برنامه شکل خودش را پیدا کند تا بعد اگر نظری دارند ارائه دهند و ما استفاده خواهیم کرد.

این بازیگر ادامه داد: زود قضاوت کردن و پیشداوری تا حدودی غیر‌منصفانه است، چون نواقص برنامه بعد از پخش تعداد کمی از آن مشخص نمی‌شود و فقط با گفتن، انتقاد و حرف زدن می‌توان مشکلات را رفع کرد. از طرفی افخمی نیز با جدیت در طول هفته به دنبال رفع نواقص و رساندن آن به حداقل است.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: به مخاطبان برنامه «هفت» می‌گویم که منتظر اتفاقات جدید و مثبتی باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین