|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ آبان بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید کرد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ آبان بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید کرد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ آبان بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید کرد.

متن کامل این ببانیه به شرح ذیل است:

فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبر جهانی» در هر سال یادآور عداوت و دشمنی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و جنایت پیشه با ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی است.

هر سال ملت غیور ایران با فرا رسیدن ۱۳ آبان این پرسش را با خود مطرح می‌کند که به چه جرمی اینگونه آماج و هدف دشمنی‌ها و کینه توزی‌های آمریکای جنایتکار و اذنابش قرار گرفته است؟

آیا جز این است که ملت ایران به فرموده پیشوا و رهبر کبیر خود حضرت امام خمینی «ره» چون تصمیم گرفت که دیگر آمریکا بر مقدراتش حکومت نکند، مستحق این دشمنی‌هاست؟ .

آیا غیر از این است که ملت غیور و سرافراز ایران به همه ملت‌های تحت ستم آموخت که  بدون تکیه بر قدرت‌های مستکبر و در راس آن‌ها آمریکا، می‌توان سرافرازانه زندگی کرد؟ .

و همین خودباوری و استقلال خواهی است که سی و هفت سال دشمنی آمریکا را با ملت ایران به همراه داشته و ۱۳ آبان یکی از نقاط عطف این دشمنی در ۳ مقطع حساس از تاریخ ملت مسلمان ایران است.

تبعید رهبر کبیر انقلاب «ره» در سال ۱۳۴۳ با حمایت آمریکا صورت گرفت، در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان با حمایت دولت آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی به گلوله بسته شدند و قهر و کینه انقلابی ملت بزرگ و مقاوم ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ چرخ نمود و آتشفشان توفنده خشم این ملت در حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زبانه کشید.

دانشجویان مسلمان خط امام که نام ستارگان درخشانی مانند شهید محسن وزوایی، شهید حسین علم الهدی و شهید مهدی رجب بیگی در بین آنان می‌‌‌درخشد، هنگامی حرکت انقلابی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ را رقم زدند که جریان سازشکار پنهان شده در دولت وقت می‌رفت تا با گشودن مجدد پای آمریکا به کشور، انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند و این معنا بود که در سخن پرمغز امام خمینی «ره» رخ نمود آنگاه که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول توصیف فرمودند.

 با تسخیر لانه جاسوسی و انتشار اسناد این مرکز شرارت علیه ملت ایران بود که جریانات سازشکار و منفعل از بدنه انقلاب رانده شدند و دخالت‌های آمریکا در ایران به گونه‌ای مستند به افکار عمومی جهانیان عرضه شد و به همین علت است که انتشار مجموعه اسناد لانه جاسوسی در آمریکای مدعی آزادی، ممنوع است!.

امروز هم که انقلاب اسلامی علی‌ر‌غم همه دشمنی‌ها با اتکا به عنایات خداوند متعال و استعانت از روح مطهر شهدای گلگون کفنش و تحت رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر فرزانه خود «مدظله العالی» قله های عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به الگوی سایر ملل آزدیخواه و عدالت جو تبدیل شده است، هنوز هم مانند گذشته و بیشتر از قبل دشمنی با آمریکا و مخالفت با سیاست‌های استعماری این دولت مستکبر در همه عرصه‌ها را تکلیف قطعی خود می‌داند.

مخالفت با حضور گروهک‌های تروریست و تکفیری تحت حمایت آمریکا در سوریه و عراق، مقابله خردمندانه با کشتار ملت‌های آزادی‌خواه یمن و بحرین، تاکید بر لزوم محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه، تکیه بر حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و ... تنها گوشه‌ای از سرفصل‌های کتاب افتخارآمیز مقابله ملت عزتمند ایران با آمریکاست و این کتاب قطور به حول و قوه الهی هر روز با پیروزی افتخار انگیز دیگری از جانب ملت ایران پربارتر خواهد شد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در خون خود غلطیدند و پاسداشت حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین