|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
قشقاوی در رابطه با رفع تحریم ها اظهار داشت : من شخصا فکر می کنم در همان مقطع زمانی که در نظر گرفته شده است روز اجرایی برجام است که در همان زمان هم تحریم ها رفع خواهد شد و هم تعهدات ما عملی می شود.
روز گذشته تعدادی از نمایندگان که در صف مخالفان دولت قرار دارند در تذکری به رئیس جمهور خواستار توقف دستور جمع‌آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز شدند.



در این راستا معاون پارلمانی وزرات امور خارجه گفت : نمایندگان در تذکر و سوال آزاد هستند که در این بحث ورود پیدا نمی کنیم.

 حسن قشقاوی در گفت و گو با  شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید بیان کرد: آنچه به وزارت خارجه مربوط می شود مراعات کامل رهنمود های مقام معظم رهبری و حرکت بر اساس مفاد ان نامه است.

وی ادامه داد : من فکر می کنم خوشبختانه روند امور هم بر اساس همان توافقی که صورت گرفته اجرایی می شود و جای کمترین نگرانی وجود ندارد.

قشقاوی در رابطه با رفع تحریم ها اظهار داشت : من شخصا فکر می‌کنم در همان مقطع زمانی که در نظر گرفته شده است روز اجرایی برجام است که در همان زمان هم تحریم ها رفع خواهد شد و هم تعهدات ما عملی می شود.

 معاون پارلمانی ظریف با تاکید بر اینکه جای هیچ گونه نگرانی نیست بیان کرد: برجام به صورت واضح و روشن و بسیار موفقیت آمیزی در حال انجام است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین