|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من از مادر و خواهرشان که سعی کردند پادرمیانی کنند تشکر می‌کنم. باز هم می‌گویم از حق خودم می‌گذرم اما از حق دیگران نه. باید تریبون صدا و سیما را از این افراد بگیرند البته اگر کسی صدای ما را بشنود.
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد، با تشکر از رسانه ها اظهارداشت: پیش از هر چیز از شما رسانه‌ها بابت پوشش خوب داربی 81 تشکر می‌کنم. این داربی از بهترین داربی‌ها بود و خوشحالم که یک داربی خوب را پشت سر گذاشتیم اما درباره بازی با فولاد باید بگویم با توجه به فرصت کوتاه و بارندگی اخیر، تمرین آنچنانی نداشتیم و خودمان را آماده کردیم برای این بازی مرگ و زندگی. بازی را ببریم زندگی کرده‌ایم و ببازیم حذف شده‌ایم.

وی ادامه داد: به این نگاه نمی‌کنیم که فولاد در کجای جدول لیگ است. ما حق اشتباه برابر فولاد را نداریم و باید با یک بازی خوب به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. با تمام احترام به فولاد خودمان را برای برد آماده کرده‌ایم.

سرمربی استقلال درباره کرار گفت: من دیگر راجع به کرار صحبت نمی‌کنم.

مظلومی درباره غایبان تیمش در بازی با فولاد گفت: همه را به جز کرار در اختیار داریم. بازیکنان کمی از بازی قبلی ناراحتند و تلاش داریم بازی قبلی را از ذهن بازیکنان پاک و ان‌شاءالله با تمام توان بازی کنیم.

وی درباره توهین مجری سرشناس تلویزیون به خودش گفت: متاسفم برای این موضوع و نمی‌خواستم درباره‌اش صحبت کنم. خیلی‌ها را واسطه کردند تا صحبت کنند ولی فعلا نپذیرفته‌ام. باید با او و کسانی که آنجا بوده‌اند برخورد قانونی کنم. من از حق خودم می‌گذرم اما از حق هوادارانم نمی‌گذرم چرا که آنها ناراحت هستند. چنین برخوردهایی در شان هواداران ما نیست. برای من عجیب است که در ماه محرم این حرکت زشت انجام شده است. هر کسی حق دارد در حریم خودش شادی کند ولی توهین کردن به دیگران حق هیچکس نیست. من از مادر و خواهرشان که سعی کردند پادرمیانی کنند تشکر می‌کنم. باز هم می‌گویم از حق خودم می‌گذرم اما از حق دیگران نه. باید تریبون صدا و سیما را از این افراد بگیرند البته اگر کسی صدای ما را بشنود.

وی درباره صحبت های اخیر کی روش درباره رحمتی، گفت: من درباره کی‌روش حرف نمی‌زنم. رحمتی بازیکن بزرگی است. چرا باید وقتی به بزرگان توهین می‌شود، صحبت کنم؟ رحمتی بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است. چرا او را دعوت نمی‌کند؟ تنها یک بهانه است. کی‌روش بهتر است کمی تمرکزش را بگذارد روی تیم ملی. الان بازی‌های سختی با گوام و ترکمنستان داریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که طالب‌لو قرار است در جام حذفی به جای رحمتی به میدان برود، گفت: من به هیچ کسی قول نداده‌ام که بازی کند و هیچ بازیکنی در تیم من ثابت نیست. متاسفانه الان یک عده از تعویض‌های من در داربی ایراد می‌گیرند و این در حالی است که من بهترین تعویض را کرده‌ام. گاهی اوقات تعویض‌ها جواب می‌دهد و گاهی اوقات جواب نمی‌دهد. در بازی با پرسپولیس تعویض‌هایم جواب نداد. من هیچ تعویضی را تنها انجام نمی‌دهم و با مشورت این کار را می‌کنم. با جرات می‌گویم که تعویض‌هایم در داربی جواب نداد.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین