کد خبر: ۶۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
با همه اينها شايد کسي نداند که ماجراي زنداني شدن اين چهار دختر در کاخ هاي سلطنتني ارتباط زيادي با رسوايي هاي « کپتاگون» دارد.
داستان محبوس شدن چهار دختر ملک عبدالله در کاخ هاي پادشاهي از فاجعه انساني به نام تزريق مواد مخدر به زندانيان عقيده توسط آل سعود پرده برمي دارد.

داستان محبوس شدن چهار دختر ملک عبدالله در کاخ هاي پادشاهي از فاجعه انساني به نام تزريق مواد مخدر به زندانيان عقيده توسط آل سعود پرده برمي دارد.

به نقل از پايگاه خبري شبکه المنار، داستان معروف زنداني شدن چهار دختر ملک عبدالله بن عبدالعزيز در کاخ هاي پادشاهي در فاجعه انساني به نام تزريق مواد مخدر به زندانيان عقيده ريشه دارد.

اخبار زيادي درباره اين چهار دختر به نام هاي هلا، مها، سحر و جواهر که سال هاست در قصرهاي سلطنتي محبوس هستند، نوشته شده و مصاحبه هاي زيادي نيز با مادر آنها شاهزاده «العنود الفايز» که در لندن اقامت دارد، انجام شده است.

با همه اينها شايد کسي نداند که ماجراي زنداني شدن اين چهار دختر در کاخ هاي سلطنتني ارتباط زيادي با رسوايي هاي « کپتاگون» دارد.

رسوايي هاي مواد مخدر در دستگاه پادشاهي عربستان از ماجراي بازداشت شدگان سياسي شروع و پس از آن ساير گروههاي مردمي حتي کودکان مدارس مقطع ابتدايي را نيز شامل مي شود.

مصاحبه منتشر نشده با همسر مطلقه ملک عبدالله

در اوايل ماه آوريل سال 2014 (فروردين 94) مصاحبه اي با همسر مطلقه ملک عبدالله عبدالعزيز انجام شد اما در آن زمان منتشر نشد.

در اين مصاحبه، اين شاهزاده اردني الاصل دليل برخورد نامناسب آل سعود با دخترانش را توضيح داده و گفت: دليل اين بد رفتاري اين بود که يکي از دخترانم متوجه شد زندانيان عقيده در زندان هاي سعودي مورد شکنجه و تحقير قرار مي گيرند و به آنها مواد مخدر تزريق مي شود.

بستري شدن زندانيان در بخش رواني

به گفته وي زندانيان عقيدتي در پادشاهي سعودي با وجود اينکه از صحت و سلامت کامل برخوردار بودند، در بخش بيماران رواني نگهداري مي شوند و به آنها مواد مخدر تزريق مي شود و مورد شکنجه و توهين قرار مي گيرند.

اينها مشاهدات هلا دخترعبدالله عبدالعزيز آل سعود بود که در دوره آموزشي در يکي از مراکز نگهداري بيماران رواني با آن روبه رو شد.

اعتراض شاهزاده هلا به شيوه برخورد با زندانيان باعث شد تا خود او نيز قرباني همين رفتارها شود به اين معني که آنها پس از تزريق مواد مخدر به هلا، او را روانه زندان کردند تا جايي که سلامتي اش رو به وخامت گذاشته و موجب شد از خواهرانش جدا شود.

تزريق مواد مخدر به دختران ملک عبدالله

العنود الفايز گفت: خدمتکاران قصر به عمد به دخترانم هلا و مها مواد مخدر مي دادند و برخي از آنها که نتوانستند اين کار را بکنند اخراج شدند، اما بقيه در برابر اين تصميم تسليم شدند.

آل سعود عامل غرق شدن کشور در مواد مخدر هستند

جواهر و سحر براي جلوگيري از تکرار اين فاجعه درخواست کردند که خدمتکاران از محل اقامت آنان اخراج شوند.

المنار در ادامه اين مطلب نوشت: اين رفتاري است که آل سعود با فرزندان خود دارد، بنابراين جاي تعجب نيست که سران سعودي تمام کشور را غرق مواد مخدر کرده و مردم حجاز را بدبخت و نابود کنند.

در همين ارتباط در ماه اوت 2015 شبکه فرانس 24 با انتشار يک گزارش، اقدام به پخش يک فيلم ويديويي کرد که در تاريخ 13 ژوئيه گذشته از زندان «بريمان» جده به بيرون درز کرده بود.

معتاد کردن زندانيان با استفاده از هروئين

همچنين اين شبکه فاش کرد، در زندان هاي سعودي به زندانيان هروئين تزريق مي شود و به اين ترتيب دروغ بودن توجيهات رسمي مبني بر تزريق انسولين به زندانيان برملا شد.



منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین