|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
رئیس دومین کنگره بین المللی نقشه برداری مغز ایران با اعلام خبر برگزاری دومین کنگره بین المللی نقشه برداری مغز ایران گفت: این کنگره از 23 تا 25 آبان ماه در سالن همایش های بیمارستان میلاد برگزار می‌شود.
رئیس دومین کنگره بین المللی نقشه برداری مغز ایران افزود: مهمانانی از کشورهای فنلاند، انگلیس، آلمان، آمریکا و ترکیه خواهیم داشت و در این کنگره تکنولوژی های پیشرفته جهت تشخیص و درمان بیماری های مغز معرفی و مرور خواهند شد.

زارعی با بیان اینکه ام آر آی عملکردی، پت اسکن، نوارمغز، اسکن میدان مغناطیسی مغز و.... ازجمله این تکنولوژی ها هستند عنوان کرد: در کنگره امسال بیشتر بر روی کاربرد بالینی نقشه برداری مغز بخصوص در بیماری هایی چون آلزایمر، پارکینسون و صرع تمرکز داریم.

وی ادامه داد: همچنین درباره استفاده از تکنولوژی ها در بهبود نتیجه جراحی های مغز، روش های پیشرفته تحلیل اطلاعات به دست آمده از این ابزارها و بسیاری موضوعات دیگر سخنرانی هایی ارائه خواهد شد.

رئیس دومین کنگره بین المللی نقشه برداری مغز ایران در خصوص امکانات مراکز آموزشی و پزشکی کشور و دسترسی پزشکان به دستگاههای نقشه برداری مغز گفت: بسیاری از تکنولوژی ها و دستگاه های نقشه برداری مغز در کشور وجود دارند و در دسترس هستند اما به طور صحیح و آن طور که باید و شاید استفاده نمی شوند.

زارعی ادامه داد: کار تیمی و چند بخشی و تیمی که باید تشکیل ‌شود تا اطلاعات صحیح را استخراج کند و به خدمت بگیرد هنوز قوی نیست و باید نظام مند و نهادینه شود.

یکی از اهداف برگزاری این کنگره نیز حمایت از کارهای تیمی و چندبخشی است.

به گفته وی، پزشکان متخصص مغز و اعصاب، جراحان مغزو اعصاب، روانشناسان و روانپزشکان، مهندسین پزشکی، دکترای علوم اعصاب و علاقه مندان به علوم شناختی میتوانند در این کنگره شرکت و امتیاز بازآموزی درتظر گرفته شده را کسب کنند

این همایش دارای 12 امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت است.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایتwww.Ihbm2015.ir    مراجعه و یا با شماره تلفن 22431617 تماس حاصل کنند.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین