|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۶۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
با توجه به واکنش های اخیر در رابطه با سخنان اینجانب درخصوص موسسه امام خمینی عده ای اقدام به دروغ پراکنی و مغالطه کاری نمودند که لازم است چند نکته را یاد آور شوم.
مطالبی که من در خصوص کاندیداتوری آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان مطرح کردم باعث عصبانیت و وحشت برخی افرادی که حتی از شنیدن نام خمینی هراس دارند و آقای سید حسن خمینی را با نام مصطفوی در سایت ها خطاب می کنند و قطعاً ریشه این ترس دفاع بنده از اندیشه های امام خمینی و مقام معظم رهبری بوده همین موضوع خشم عده ای از تندرو ها را برانگیخته است .

آیت الله محسن غرویان در واکنش به جنجال های اخیر درمورد گفتگوی اخیرش  و واکنش متقابل برخی افراد «حلقه پرتو»، متنی ارسال کرده که در ادامه می آید:

با توجه به واکنش های اخیر در رابطه با سخنان اینجانب درخصوص موسسه امام خمینی عده ای اقدام به دروغ پراکنی و مغالطه کاری نمودند که لازم است چند نکته را یاد آور شوم.

1-مطالبی که من در خصوص کاندیداتوری آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان مطرح کردم باعث عصبانیت و وحشت برخی افرادی که حتی از شنیدن نام خمینی هراس دارند و آقای سید حسن خمینی را با نام مصطفوی در سایت ها خطاب می کنند و قطعاً ریشه این ترس دفاع بنده از اندیشه های امام خمینی و مقام معظم رهبری بوده همین موضوع خشم عده ای از تندرو ها را برانگیخته است .

2- در خصوص امام خمینی و حلقه پرتو لازم به ذکر است این دسته افراد تا آنجا که من اطلاع دارم ربطی به آقای مصباح ندارند ایشان استاد بنده بوده و هستند و احترامشان از هر حیث بر من لازم است. البته نکات انتقادی که از خود ایشان یاد گرفته ایم گاهی مطرح میکنیم بنابراین این مسائل مربوط به اقدامات افرادی که به حلقه پرتو معروف هستند بوده که این ها اقلیتی هستند که نظریات و رفتارهای افراطی خودشان را تحت پوشش موسسه امام خمینی صورت می دهند.

3-برخی از عناصر وابسته به حلقه پرتو اقدام مغالطه کاری کرده و مسائل را به مقام معظم رهبری ربط می دهند . همگان آشکارا اقدامات تندرو ها را مقوله برجام و تلاش های ایشان در جهت تخریب دیپلمات های مورد تأیید رهبری نشان دهنده این است که این افراد درست در مقابل فرمایشات رهبری حرکت کردند که نمونه بارز آن تمجید مقام معظم رهبری از آقای دکتر ظریف بوده که ایشان فردی بسیار متدین و تیم مذاکره کننده تیم بسیار موفقی بوده است .این در حالی است که جناح افراطیون در مجلس و بیرون آن کاملا در برابر تیم مذاکره کننده موضع گیری کردند و به حمدالله شکست خوردند. شایان ذکر است که بنده مقام معظم رهبری را در حال حاضر اصلح ترین شخص برای هدایت جامعه می دانم و ارادت ما نسبت به مقام معظم رهبری از پیش هم وجود داشته است، ایشان ولی فقیه هستند و اطاعت از ایشان بر همه ما لازم است و حرف اول را در مسائل سیاسی و اجتماعی ایشان می زنند.

 4-در کشور ما شورای نگهبان از داوطلبین امتحان کتبی و شفاهی میگیرد وعناوین اجتهاد وآیت الله ملاک دارد و کسانی که در این امتحانات شرکت کرده و موفق می شوند بدیهی است که عناوین مذکور در مورد آنها به کار می رود لذا غیر از شورای نگهبان کسی حق ندارد در خصوص این عناوین ومراتب علمی اشخاص قضاوت نماید.

بنده و یا دیگران اگر عناوینی در مورد ما بکار می رود بر اساس امتحاناتی است که در شورای نگهبان در سال های گذشته شرکت کرده ایم و نیازی به تأیید و یا رد زید و عمر نداریم . به هر حال ملاک شورای نگهبان و نتیجه امتحانات اخذ شده است.



منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین