|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پرویز مظلومی معتقد است باید بازیکنی جایگزینی کرار جذب شود و یا اینکه وی در تیم بماند.
نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز با جاسم کرار اظهار داشت: در جلسه امروز در مورد تمامی موضوعات با هم بحث و دعوا و حتی شوخی کردیم و حتی در مورد این مسئله صحبت شد که قرار داد کرار را فسخ کنیم و یا ادامه دهیم مظلومی اعلام کرد که این بازیکن را می‌خواهد.

وی بیان کرد: در جلسه امروز نیز کرد نوری عضو هیات مدیره حضور داشت و شرایط باشگاه را برای وی مطرح کردیم.

نظری جویباری ادامه داد: صحبت‌هایی را با کرار انجام دادیم و قرار شد ماحصل این جلسه را به هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه اطلاع دهیم بنابراین جلسه امروز به جلسه دیگری موکول شد و قرار شد  ما گزارش‌مان را به اعضای هیات مدیره ارائه تا کرار را در لیست فروش قرار دهیم یا نه د ر هر صورت حاضر هستیم کرار با باشگاه داخلی یا خارجی معاوضه کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال عنوان کرد: هر تصمیمی که مظلومی بگیرد ما آن را اجرایی خواهیم کرد و مهم این است که مظلومی اعلام کرده کرار را معاوضه  کنیم و به جای هافبک دیگری را در اختیار بگیریم.

در خصوص اینکه کرار را بفروشیم یا فسخ کنیم این اختیار را  مظلومی به ما داد و در جلسه فردای هیات مدیره تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: نظر سرمربی و مدیر عامل باشگاه برای من مهم خواهد بود و هر نتیجه‌ای که  اعلام شود به آن عمل خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرد: کرار تا  اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرین ندارد تا تکلیفش مشخص شود.

نظری درباره اینکه چه بازیکنی جذب کرار میشود گفت: مظلومی در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. من نمی‌توانم به باشگاه بازیکن معرفی کنم. ما این پیشنهاد را به کرار دادیم تا با باشگاه‌هایی که خواهان  او هستند وارد مذاکره شویم.

هر باشگاهی که کرار معرفی  کند با آن وارد مذاکره می‌شویم باید بگویم تا کنون هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده و فقط یک پیشنهاد به صورت غیر رسمی به شخص من داده شده است.


وی افزود: کرار اعلام کرده است می‌خواهد با تیم‌ ملی عراق به اردن برود و در نظر داشت امروز قرار دادش را با استقلال فسخ کند.

وی در مورد پرونده ریوالدو توضیح داد: بحث ریوالدو از نگاه باشگاه استقلال تمام شده است ما گزارش‌های لازم را به حراست وزارت ورزش داده‌ایم و از نگاه ما این بحث از طریق‌ م جاری قانونی دیگر پیگیری می‌شود.

وی افزود: ما بر همه بازیکنان و مربیان 30 درصد پرداخت کرده ایم پرداختی بعدی ما در نیم فصل خواهد بود.

جویباری گفت: به اعتقاد من حسن روشن چه استقلال ببرد چه ببازد از تیم انتقاد می‌کند هواداران استقلال دوست دارند حسن روشن حامی این تیم باشد و در روز دربی از استقلال حمایت کند.

از قلعه نویی و مظلومی حمایت کردن، حمایت از استقلال است اما متاسفانه حسن روشن دائما از استقلال انتقاد می‌کند و این خوب نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین