کد خبر: ۶۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
مهاجم دهه هفتاد پرسپولیس عملکرد این تیم را در دربی 81 مناسب دانست و معتقد است رحمتی استقلال را از شکست نجات داد.
 بهنام طاهرزاده مهاجم سابق پرسپولیس درباره دربی 81 گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم،پرسپولیس نسبت به استقلال موقعیت گل های بیشتری داشت و نتوانست از آنها استقاده کند.
طاهرزاده در ادامه گفت: استقلال به جز ده دقیقه اول بازی در ادامه در لاک دفاعی فرو رفته بود و اگر رحمتی نبود استقلال گل های بیشتری دریافت می کرد.استقلال زودتر از پرسپولیس به گل رسید و پرسپولیس هم در لحظات پایانی بازی را به تساوی کشید اما اگر به کل 90 دقیقه نگاه کنیم می بینیم که پرسپولیس تیم برتر میدان بود.
او درباره بی دقتی مهاجمان پرسپولیس در ضربات نهایی گفت: پرسپولیس با برانکو نسبت به سال های گذشته روان تر و بهتر بازی می کند اما عدم تمرکز کافی بازیکنان باعث شده تا در ضربات آخر بی دقت باشند. اوج از دست دادن موقعیت ها به بازی ذوب آهن بر می گردد که پرسپولیس تمام 90 دقیقه را حمله کرد اما این ذوب آهن بود که به پیروزی رسید.
طاهرزاده همچنین درباره نقطه ضعف پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط هافبک نیاز به یک بازیکن بازی ساز دارد. در چند بازی گذشته نورالهی و مسلمان خوب بازی کردند اما جای بازیکنی مثل کریمی و محمد نوری در پرسپولیس خالی است.
او درباره افت طارمی گفت: طارمی یکی از استعداد های خوب فوتبال ایران است که می تواند به یکی از بهترین مهاجم های آسیا تبدیل شود. اما به نظر می رسد از زمانی که به تیم ملی دعوت شده مثل گذشته بازی نمی کند و انگیزه اش کم شده است. او دوندگی و جنگندگی گذشته را بلند تر کند و برای رسیدن به آنها تلاش کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین