|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
تیم والیبال پیکان تهران با شکست نماینده آرژانتین در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان جهان بار دیگر والیبال ایران را در جهان مطرح کرد و به عنوان شگفتی ساز این رقابت ها معرفی شد.
 تیم والیبال پیکان تهران بامداد امروز (جمعه) در دومین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان در برزیل به مصاف یوپی سی ان آرژانتین رفت و این تیم را از پیش رو برداشت.
پیکان انتقام تیم ملی والیبال ایران را از آرژانتینی ها گرفت و با شکست دادن تیم سوم دوره قبل باشگاه های جهان و قهرمان آمریکای جنوبی، صدرنشین گروه دوم شد.
پیکان در مصاف با یوپی سی ان آرژانتین در سه ست پیاپی با نتیجه مشابه 25 بر 22 پیروز شد تا حریف سادکروزیو برزیل قهرمان نهمین دوره این مسابقات در مرحله نیمه نهایی شود .
پیکان و یوپی سی ان با همان ترکیب روز بازی با الاهلی قدم به دیدار هم گذاشتند و در نهایت این قهرمان باشگاه های آرژانتین بود که بدلیل بازی کم نقص تر پیکانی ها، مجبور به تغییرات اجباری در ترکیب تیمش شد و آرموآ پاسور دوم خود براجکوویج را در انتهای بازی ست دوم جایگزین الکس جاکوبسن دانمارکی کرد .
این در حالی بود که اکبری تنها در دقایقی از ست دوم معنوی نژاد را به جای میرزاجانپور به میدان فرستاد و او نیز با فرصت شناسی نقشی مهم در شکست حریف در ست دوم داشت.
در تیم پیکان هر چند همه بازیکنان و بخصوص سامان فائزی ، فرهاد قایمی ، نیکولوف و امیر غفور و حتی مرندی خوش درخشیدند ، اما در کسب این برد والرو ورمیگلیو نقشی منحصر به فرد داشت.
اجرای دقیق فرامین پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان یکی از دلایل پیروزی درخشان و ناباورانه پیکانی ها در این مسابقه بود که از کار انداختن یوکوچف و تاحدودی الکسیف دو ملی پوش بلغاری با برنامه دفاعی حساب شده و رعایت اصل حمایت دفاع از مدافع و توپگیری مناسب در داخل میدان از جمله ویژگی های خوب بازیکنان پیکان در این مسابقه بود .
در پایان این مسابقه امیر غفور و الکسیف هر کدام با 15 امتیاز پرکارترین بازیکنان این مسابقه شدند و سامان فایزی نیز با 13 امتیاز جزو پرکارترین بازیکنان زمین بود .
پیکان در نخستین مسابقه خود الاهلی مصر را شکست داده بود و امشب در مرحله نیمه نهایی به مصاف سادکروزیو برزیل میزبان و قهرمان نهمین دوره این مسابقات می رود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین