|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۶
کد خبر: ۶۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
با توجه به پوشش خوب کارهای اکشن در تلویزیون، امیدوارم شرایط برای ساخت سری دوم مجموعه «آمین» فراهم شود.
جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سریال «آمین» در خصوص بازخورد‌های این کار و سریال‌‌سازی  گفت: به طور کل باز‌خورد‌ها رضایت‌بخش بوده. چرا که هم مردم و هم سفارش‌دهنده (ناجی هنر) و مرکز امور نمایشی شبکه یک از این کار بسیار راضی بودند.

وی ادامه داد: ما با تلویزیون هیچ مشکلی نداریم و همیشه با آن کار کرده و همکاری داشته‌ایم. تلویزیون برای ساخت کار در ژانر پلیسی همکاری و مشارکت لازم را دارد.

نوروز‌بیگی تصریح کرد: با توجه به سختی‌های ساخت کار در فضای اکشن و پلیسی، مجموعه «آمین» به عنوان یک اکشن واقعی و کلاسیک قابل پذیرش بود. تلویزیون نیز به خوبی توانست این کار را پوشش دهد. اما باید توجه داشت که اگر خواستاریم تا کاری مانند «آمین» تولید شود، باید به شرایط مالی و زمان توجه کافی داشت.

وی بیان کرد: امیدوارم با توجه به درخواست‌های مردم در شبکه‌های مجازی مبنی بر ساخت سری دوم «آمین» شرایط فراهم شود تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. زیرا به شکل بهتری می‌توانیم آن را ارائه کرده و به طور کل استاندارد سریال‌سازی را ارتقا دهیم.

نوروز‌بیگی در مورد ویژگی‌های متن و کارگردانی کارهای اکشن گفت: کسانی که نویسندگی کارهای اکشن را بر عهده دارند، باید بدانند که این فضا خاص است، بنابراین باید علم آن را داشته باشند. زامیاد سعدوندیان از پس این موضوع به خوبی بر آمد. او تجربه نوشتن کارهایی مانند «سقوط آزاد» را نیز داشت. به همین دلیل فضای اکشن را خیلی خوب می‌شناسد.

وی افزود: با این شرایط باید روی  کارگردان اکشن‌ساز کار کرد. کارگردانی مانند بهرنگ توفیقی نشان داد که اکشن را می‌شناسد و تجربیات خوبی را هم در این زمینه داشته است و با این تفاسیر می‌تواند فیلم‌های بعدی را نیز کار کند. در نهایت باید فرصت را در اختیار کارگردانان قرار داد تا در این فضا خود را قرار دهند و ساخت این آثار را تجربه نمایند.

تهیه‌کننده سریال «آمین» عنوان کرد: در سینمای ما خیلی به کار‌های اکشن پرداخته نشده است. این ژانر در سینما نا‌پدید شده و مخاطب‌پسند نیست. شاید باید اینطور گفت که جامعه سینمایی ما در ساخت اینگونه کار‌ها جواب نداده است. اما برعکس آن تلویزیون برای تولید و ساخت کارهای اکشن خوب عمل می‌کند. حتی از طنز هم بیشتر.

وی اظهار داشت: با پیشنهاد این کار و با دیدن قصه پلیسی آن، از همان ابتدا پذیرفتم که در شهر مانور پلیسی بدهم. هنگامی که پلیس هزینه می‌کند، به جامعه می‌گوید که شما تحت هر شرایطی دارای امنیت هستید و پلیس همیشه هوشیار است. پلیس در تمام مواقع کار خود را انجام داده و مهمترین گزینه برای پلیس مردم هستند. این حرف از زبان پلیس ماست که من این لباس را برای مردم به تن کرده‌ام.

وی ادامه داد: مردم در این شرایط پلیس را به طور ملموس می‌بینند. در روزگاری که در کشور‌های دنیا هزاران اتفاق رخ می‌دهد، در کشور ما حتی یک تیر نیز شلیک نمی‌شود. مردم ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنند که نیروی امنیتی هوشیاری وجود دارد. در شرایطی که اکثر مواقع حتی مردم متوجه اقدامات پلیس نیستند، امنیت برقرار است و پلیس کار خود را می‌کند.

نوروز‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام بچه‌های سریال «آمین» تشکر می‌کنم که همکاری بسیار خوبی داشتند. همچنین مسئولین که با مساعدت و یاری خود کار می‌کردند تا به شکل خوبی این کار پخش شود.

گفتنی است؛ جواد نوروز‌بیگی از ساخت کار جدیدی در رابطه با دو تن از شهدای شاخص کشور خبر داد. شهدایی که جزو فرماندهان نامی کشور بوده‌اند. این کار هم‌اکنون در حال مهمترین مرحله خود، یعنی نوشتن متن است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین