کد خبر: ۶۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
صبح امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی قم در مقابل سفارت عربستان حاضر شدند تا بسته‌ای را که با خود همراه داشتند به مسئولان این سفارت تحویل دهند.
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی قم در مقابل سفارت عربستان حاضر شده و بسته‌ای را که حاوی یک نسخه پزشکی و مقداری داروی درمان بیماری‌های روانی بود را تحویل دادند تا به بدست وزیر خارجه عربستان برسد.

صبح امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی قم در مقابل سفارت عربستان حاضر شدند تا بسته‌ای را که با خود همراه داشتند به مسئولان این سفارت تحویل دهند.

 محمد کاشانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با محتویات این بسته گفت: این بسته حاوی یک نسخه پزشکی برای بیماری اعصاب و روان است که برای « عادل‌الجبیر» وزیر خارجه سعودی تجویز کردیم.

کاشانی ادامه داد: روز پنجشنبه 7 آبان برای « عادل‌الجبیر» یک کمیسیون پزشکی تشکیل دادیم که در این کمیسیون سخنان و رفتارهای وزیر خارجه عربستان مورد بررسی قرار گرفت، در نتیجه متوجه شدیم وی به بیماری « اختلال روانی» دچار شده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: عادل‌الجبیر در سخنان و رفتارش پرخاشگری و حالت‌های تهاجمی بیشتر از حد طبیعی، هذیان‌گویی، باورهای غلط و علائم دیگری وجود دارد که همه نشان‌دهنده بیماری اختلال روانی است.

وی افزود: به همین دلیل ما در یک اقدام انسان‌دوستانه تصمیم گرفتیم برای درمان وی نسخه‌ای را بنویسیم و آن را به همراه داروهای لازم برای این بیماری به سفارتخانه عربستان در تهران تحویل دهیم تاهرچه سریع‌تر این وزیر سعودی درمان شود.

کاشانی تأکید کرد: متأسفانه مسئولان سفارت عربستان حاضر نشدند که این بسته خیرخواهانه را از ما تحویل بگیرند و ما هم مجبور شدیم آن را در مقابل درب سفارت بگذاریم و امیدواریم این بسته که در ان یک نامه هم برای وزیر خارجه عربستان وجود دارد، بدست وی برسد.



منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین